Victoria Milan/käräytämme pettäjät!

  • Viestiketjun aloittaja "mimtsukka"
  • Ensimmäinen viesti
"eden"
Mä kyllä kannatan aapeen ideaa. Pettäjät on pahinta pohjasakkaa, ja ne ansaitsee tulla käräytetyksi. Niillä ei ole mitään kunnioitusta puolisoaan kohtaan, niin miksi kenenkään pitäisi kunnioittaa niiden yksityisyyttä tai mitään muutakaan.
 
[QUOTE="öö";25172074]Miksi suuttuisit, jos pelisäännöt on selvät?[/QUOTE]

Etkö osaa lukea, mä en halua tietää, jos se käy sutimassa jotain muita, ja suuttuisin sille, joka moista tulis mulle kertomaan? Eihän se kuulu tällä kolmannelle osapuolelle, joka kenties pitää itseään suurenakin hyväntekijänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25172024:
Sulla on kyllä erikoinen mielenmaisema. Miksi ventovieraan pitäisi suojella jonkun toisen lapsia elämän tosiasioilta? Eikös jokainen äiti ja isä ole itse vastuussa siitä, mitä se perheen elämä on?
Tietenkin pitää ensisijaisesti ajatella viattomia ennen kuin ryhtyy oman sädekehän kiillotusoperaatioon? Muutenhan voisit tehdä mitä tahansa kauheuksia sillä verukkeella että teet periaatteessa moraalisesti hyväksyttävän teon.
 
"öö"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25172092:
Etkö osaa lukea, mä en halua tietää, jos se käy sutimassa jotain muita, ja suuttuisin sille, joka moista tulis mulle kertomaan? Eihän se kuulu tällä kolmannelle osapuolelle, joka kenties pitää itseään suurenakin hyväntekijänä.
Entäs jos se, kenen kanssa ukkos panee, kerto sulle?
 
"Neith"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25172024:
Sulla on kyllä erikoinen mielenmaisema. Miksi ventovieraan pitäisi suojella jonkun toisen lapsia elämän tosiasioilta? Eikös jokainen äiti ja isä ole itse vastuussa siitä, mitä se perheen elämä on?
mitä jos kyseisessä perheessä on vaikka oikeasti tilanne jossa puoliso on sairas, seksiä ei heru ja eroaminen ei ole vaihtoehto, onko se ihan oikein että joku ulkopuolinen asioista tietämätön tulee "paljastamaan" totuuden ja aiheuttaa siinä sivussa esimerkiksi nyt sitten vaikka pahasti masentuneen itsemurhan? ja vain siksi että voisi nostaa itsensä jalustalle ja ajatella olevansa niiiin paljon parempi ihminen kun on kurjan pettäjän paljastanut..
se mulla tässä tökkii, mitä helevettiä ihmiset käy puuttumaan aikuisten välisiin juttuihin tietämättä mikä on se todellinen tilanne.
entä jos kyseessä on hullu nainen joka on uhkaillut että erotessa mies ei enää nää lapsia.. ikinä (uhkailee insesti ym syytöksillä)
mitäpä jos se mies elää henkilökohtaisessa helvetissä ja etsii hetkellistä iloa ja lohtua elämäänsä ja sitten tulee joku kaistapää paljastelemaan asioita..

siis joo, maailamssa on toki niitä jotka pettää ilman syytä ihan vain koska pystyy, mutta kun ei sitä tilannetta tiedä niin ei kannata lähteä sörkkimään niitä suhteita
 
Keijupölly
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25172092:
Etkö osaa lukea, mä en halua tietää, jos se käy sutimassa jotain muita, ja suuttuisin sille, joka moista tulis mulle kertomaan? Eihän se kuulu tällä kolmannelle osapuolelle, joka kenties pitää itseään suurenakin hyväntekijänä.
Toi nut vaan kuulostaa, että sun mies sutii milloin ketäkin, mutta haluat kuvitella, ettei sitä muka tapahdu, jotta susta tuntuis, että olet rakastettu.
 
"öö"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25172092:
Etkö osaa lukea, mä en halua tietää, jos se käy sutimassa jotain muita, ja suuttuisin sille, joka moista tulis mulle kertomaan? Eihän se kuulu tällä kolmannelle osapuolelle, joka kenties pitää itseään suurenakin hyväntekijänä.
Miksi et halua tietää? Etkö kestä totuutta?
 
"öö"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25172111:
Toi nut vaan kuulostaa, että sun mies sutii milloin ketäkin, mutta haluat kuvitella, ettei sitä muka tapahdu, jotta susta tuntuis, että olet rakastettu.
Näin juuri. Tulee ihan "lumeliitto" mieleen. Näennäisesti ollaan niin onnellisia, mutta luottamus ja rehellisyys kaukana suhteesta!
 
Keijupölly
Tietenkin pitää ensisijaisesti ajatella viattomia ennen kuin ryhtyy oman sädekehän kiillotusoperaatioon? Muutenhan voisit tehdä mitä tahansa kauheuksia sillä verukkeella että teet periaatteessa moraalisesti hyväksyttävän teon.
Mutta kun pettää, ei tarvikaan ajatella viattomia? Tai kuten sun kierossa maailmassa, viattomien suojelulla voi oikeuttaa yhtä ja toista.
 
"öö"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25172125:
Ei kai kukaan oo niin ääliö, että satunnaisille seksikumppaneille kertoo jotain oikeita faktoja itsestään, niinku oikean nimen tms? :O
Mistä sä voit tietää että ei ole vakipano?
 
[QUOTE="öö";25172112]Miksi et halua tietää? Etkö kestä totuutta?[/QUOTE]

Miksi mun pitäis haluata tietää, jos se joskus käy jotain muuta sutasees? Miksi mun pitäis siitä mieleni pahoittaa? EI sekään halua tietää, jos mä joskus paneksisin jonkun muun kanssa. Näin on meillä sovittu, ihan molempien vapaasta tahdosta. Toimii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25172111:
Toi nut vaan kuulostaa, että sun mies sutii milloin ketäkin, mutta haluat kuvitella, ettei sitä muka tapahdu, jotta susta tuntuis, että olet rakastettu.
Sehän saa kuulostaa teidän korviin ihan miltä haluaa, ei mua kiinnosta sekään. Rakkaus ja seksi nyt vaan on kaksi TÄYSIN eri asiaa, jotka aika harvoin sopii samaan lauseeseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25172127:
Mutta kun pettää, ei tarvikaan ajatella viattomia? Tai kuten sun kierossa maailmassa, viattomien suojelulla voi oikeuttaa yhtä ja toista.
Olemme samaa mieltä siitä että pettäjä tekee väärin ja asettaa perheensä vaaraan. Mutta eihän se tarkoita että olisi hyväksyttävää tehdä lisää ja aivan turhaa tuhoa?

Vai oikeastiko ajattelet niin että kun perheessä joka tapauksessa jotain väärin niin voit yhtä hyvin auttaa vähän ja räjäyttää koko perheen?
 
"öö"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25172140:
Miksi mun pitäis haluata tietää, jos se joskus käy jotain muuta sutasees? Miksi mun pitäis siitä mieleni pahoittaa? EI sekään halua tietää, jos mä joskus paneksisin jonkun muun kanssa. Näin on meillä sovittu, ihan molempien vapaasta tahdosta. Toimii.
Eli teillä on avoin suhde, sillon se ei ole pettämistä, vaikka salailua tapahtuukin
 
Keijupölly
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25172140:
Miksi mun pitäis haluata tietää, jos se joskus käy jotain muuta sutasees? Miksi mun pitäis siitä mieleni pahoittaa? EI sekään halua tietää, jos mä joskus paneksisin jonkun muun kanssa. Näin on meillä sovittu, ihan molempien vapaasta tahdosta. Toimii.
Outoa, että pahoittaisit mielesi, jos teillä on sovittu että niin saa tehdä ja että rakkaus ja seksi on kaksi täysin eri asiaa.
 
"öö"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25172150:
Sehän saa kuulostaa teidän korviin ihan miltä haluaa, ei mua kiinnosta sekään. Rakkaus ja seksi nyt vaan on kaksi TÄYSIN eri asiaa, jotka aika harvoin sopii samaan lauseeseen.
Kyynikon mielestähän se onkin noin. Mutta muuten; nimenomaan rakkaus ja seksi on huippu yhdistelmä ; )
 
Keijupölly
Olemme samaa mieltä siitä että pettäjä tekee väärin ja asettaa perheensä vaaraan. Mutta eihän se tarkoita että olisi hyväksyttävää tehdä lisää ja aivan turhaa tuhoa?

Vai oikeastiko ajattelet niin että kun perheessä joka tapauksessa jotain väärin niin voit yhtä hyvin auttaa vähän ja räjäyttää koko perheen?
Ei sellainen ole perhe, joka on pelkkää valetta.
 
luottavainen vaimo
Kuka tai mikä taho antaa joillekin oikeuden toimia jonain ihme maailmanpoliisina, ja puuttua aikuisten ihmisten yksityiselämään?

Toinen asia mikä mietityttää on se, että missä pumpulissa jotkut elävät, jos he kuvittelevat että tieto on aina a) vaimolle ihan uusi eikä hänellä ole aavistustakaan ja b) että asia ehdottoman varmasti vaimoa haittaisi ja hän ilahtuu saadessaan tietää? Itse ajattelin tuolla lailla joskus kirkasotsaisena 15-vuotiaana, mutta näin aikuisiässä mulle on jo kauan sitten selvinnyt että parisuhteita on monenlaisia, rakkauden määritelmä on monitahoinen, ja toisten yksityisasioihin ei kannata sotkeentua ellei erikseen pyydetä (eikä sittenkään).
Niin, miksipä sitä mitenkään puuttuisi mihinkään vääräksi kokemaansa? Antaa naapurin hakata lapsiaan tai olla puuttumatta kadulla makaavaan mummoon, eihän ne minulle kuulu. Jälkimmäisessä pointissa olet jossain määrin oikeassa. Toisaalta ei se, että ihminen on vapaassa suhteessa tarkoita että tämä hyväksyy pettämisen. Itse antaisin mieheni vapaasti kokeilla toista naista ja jos tämä osoittautuisi sellaiseksi, joka ottaisi minuun yhteyttä, kiittäisin välittämisestä ja moraalisesta rohkeudesta. Todennäköisesti kyllä tietäisin jos mieheni tuolle sivustolle menisi joten tuollainen "ilmianto" todennäköisesti huvittaisi meitä molempia.

Parisuhde, joka perustuu toisen luottamuksen pettämiseen, valehteluun tai alistamiseen ansaitseekin saada vähän ravistelua vaikka sitten kolmannen tahon puolesta. Tsemppiä projektille!
 
[QUOTE="öö";25172180]Kyynikon mielestähän se onkin noin. Mutta muuten; nimenomaan rakkaus ja seksi on huippu yhdistelmä ; )[/QUOTE]

Joo niin onkin :D Mutta ei se vähennä meidän keskenäistä rakkautta, sitoutumista, luottamusta, hyvää suhdetta, jos joskus käy kokeileen jonkun toisen pissavehkeitä. Meillä nyt vaan on niin sovittu, että siitä ei tarvitse toiselle kertoa, jos se kokeilu jää muutamaan kertaan, eri asia tietysti, jos haluaa ruveta suhteeseen jonkun muun kanssa. Edes mä en rupeis mihinkään 1+2 asumismuotoon :D
 
"vieras"
[QUOTE="mimtsukka";25170050]Kaverini kanssa kyllästyimme pettäjämiehiin, joten päätimme alkaa paljastamaan heitä! Kaverini sopi jo kahden naimisissa olevan kanssa treffit ja onkii heidän henkilötietonsa selville tapaamisen yhteydessä. Varmaan vaarallista peliä juu, mutta sekös meitä haittaa. Kohta romahtaa noiden pettäjäsivustojen suosio, kun kaikki paljastuu![/QUOTE]

Tätä samaa itsekkin olen monesti miettinyt! Kaikki tuki teille että onnistutte käräyttämään mahdollisimman monta pettäjää :D

Itse petettynä toivon että tuollaiset tapaukset tulisivat puolisoille mahdollisimman aikaisin esille. Kiva on sitten tietää puolentoista vuoden kuluttua että se ihana rakas mies on käynyt panemassa neljää viittä eri muijaa samaan aikaan kun on on itse ollut raskaana ja sitten vielä myöhemmin lapsen syntymän jälkeen. Ja samaan aikaan kotona ollaan puhuttu kuinka muka niin rakastetaan ja varsinkin kun jo suhteen alussa "piti" olla pelisäännöt selvät eli silloin sanotaan kun halutaan erota tai kaikki ei ole enää suhteessa kunnossa, EIKÄ mennä pettämään. Monta kertaa siitä ex miehelle puhuin ja hän myötäili että tottakai, tottakai. Mutta kun ei sitä haluttu erota turvallisesta suhteesta, raha-asiat oli hyvin, kiva talo, kiva elämä ja bonuksena sai elää jännittävää kaksoiselämää ja paneskella ketä haluaa. Tosin toisen ihmisen tunteiden eli minun kustannuksella ja myöhemmin lapsen.

Sittemmin sinkkuna kun olin yhdellä seuranhakupalstalla ja siellä tuli näitä varattuja vonkaamaan, rupesi savu nousemaan korvista. Laitoin heille aina tulikivenkatkuista viestiä siitä että sinunlaisesi miehen takia tässä ollaan sinkkuna seuraa hakemassa. Olisinpa itsekkin ollut tarpeeksi rohkea ja ryhtynyt tuollaiseen käräyttämiseen!

Hurjasti teille tsemppiä missionne kanssa!!!
 

Yhteistyössä