No en osaa, eikö löytyis vähän vanhempaa ehdokasta? William ja Harry on melko nuoriaAlkuperäinen kirjoittaja mama:Osaisitteko kuvitella Victoriaa esim. Williamin tai Harryn kanssa naimisiin?!
No en osaa, eikö löytyis vähän vanhempaa ehdokasta? William ja Harry on melko nuoriaAlkuperäinen kirjoittaja mama:Osaisitteko kuvitella Victoriaa esim. Williamin tai Harryn kanssa naimisiin?!
kiittiAlkuperäinen kirjoittaja elävää kuvaa:http://svtplay.se/v/2024269/det_kungliga_brollopet/det_kungliga_brollopet_-_for_tittare_inom_norden
samaa kuvaa tulee TV1:kinAlkuperäinen kirjoittaja elävää kuvaa:http://svtplay.se/v/2024269/det_kungliga_brollopet/det_kungliga_brollopet_-_for_tittare_inom_norden
KuningasAlkuperäinen kirjoittaja netistä katson:Kuka kiltti mulle kertois mitä puhui,kuningas,Danielin isä ja Daniel itse puheessaan. Kun en ymmärrä sanaakaan. Anteeksi!
vuodesta 2002Alkuperäinen kirjoittaja j:kauan nua yhdes o ollu? dani ja vicke`?
8v jos en väärin muistaAlkuperäinen kirjoittaja j:kauan nua yhdes o ollu? dani ja vicke`?
thats korektAlkuperäinen kirjoittaja vieras:vittu sä olet pehmeeAlkuperäinen kirjoittaja f:rupeen seuraamaan näiden elämää todella
Voi voi, kun ei kestä edes häissä vetää perseitä, kun on nuo kuvaajat paikalla.Alkuperäinen kirjoittaja Onneks:Kyl kuninkaallisilla on hankalaa ku eivät pääse edes takakonttibaarissa käymään välillä. Toista se on meillä tavallisilla tallaajilla.
No oli se vähän "jokumpi", ainakin rikasta sukua. Miten hitossa toi Kalle kehtaa nyrpistellä tuolla? Daniel puhuikin paljon paremmin ja ilman papereita vielä! Luulis, että Kalle olis oppinut tämän taidon vuosikymmenten varrella. JA MITÄ HYÖTYÄ NIISTÄ PUHEPAPEREISTA EDES ON KALLELLE, KOSKA SE ON LUKIHÄIRIÖINEN!!! (Alkaa keittää )Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:No mutta olikos tuo Silvia sitten "joku" ennen kuin alkoi seukkailemaan Kallen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sehän ei meinannu hyväksyä sitä millään, kun oli vaan joku kouluttamaton pikkukylän poika. Tais Kalle toivoo, että Vickan ois ottanu jonkun eurooppalaisen prinssin, niitä kun ois ollu tarjolla.Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Tuo Kalle ei tosiaan ole kovin innostuneen oloinen Danielista. :/
Mä ehdin seurustella, mennä naimisiin, tehdä kaks lasta ja erota alle tuon 8 vuoden. Mä oikeesti tajuan, miks ne on nyt onnesta soikeena, kun pääsivät naimisiin. Mä oisin seonnu, jos olisin joutunut odottaan noin kauan. Pointsit Vickanille! Toivottavasti raskautuminen sujuu ongelmitta piakkoinAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:8v jos en väärin muistaAlkuperäinen kirjoittaja j:kauan nua yhdes o ollu? dani ja vicke`?
Alkuperäinen kirjoittaja f:meneeköhän vickalla digiboksille omat häät.. ei oo paljon tarttenu ite hoitaa kuvaamista
tää polkasu on kauhee tapa! ei ollu meidän häissäAlkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Kakku on hieno, mutta suomalaisiin tapoihin tottuneena odotin polkaisua.