Vicky Beckhamista mummo, niin se aika mennä jolkottaa, ensimmäinen grandma- Spice (Maustemummo!)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen Victorian kerran tavannutkin, tai siis olimme samassa hotellissa illallisella Barcelonassa. Myöhemmin hän minulle ystävällisesti hymyillen nyökkäsi tuon hotellin käytävällä, olimmehan tietyllä tavalla tuttuja illastettuamme samassa ravintolassa.
Kaunis oli, hyvin pienikokoinen ja hyväkuntoisen oloinen, varmaan se oikea Sport- Spice tai siis nyt tietysti Maustemummu!
Onneksi löysi ilmeisen hyvän miehen ja ihania lapsiakin saanut ja nyt siis lapsenlapsikin tulossa!
 
Grandma on ihana sana verrattuna loukkaavaan mummoon.

Tässä kiva juttu isoäitiydestä.
Vilma Melasniemi keksi nerokkaan keinon, jolla saa omilleen muuttaneet lapset käymään kotona
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010230439.html
Grandma on vieraskielinen sana, eikä sitä käytetä Suomessa suomenkielisissä perheissä.

Minä rrrrrakastan mummo-nimikettä.🥰😍
Se luo minulle mielikuvan ihanasta, turvallisesta ja kiltistä naisesta joka on saanut lapsenlapsia, joita mummo hoivaa vailla kokonaisvastuuta. Lastenlasten kanssa mummolla olo on mukavata ja helpompaa, koska vastuuta ottaa myös lasten omat vanhemmat. Jokainen hetki mummon kanssa saattaa olla spesiaali.

Toivon, että jonain päivänä mahd. lastenlapset kutsuvat minua mummoksi.❤
Mummo on jo sanana niin söpö, että vaikka en isovanhempi vielä olisikaan vanhana niin tykkäisin, että minua kutsuttaisi mummoksi. Se on minusta arvonimi!❤
 
vierailija
Voiko mummolla olla timmi litteä vatsa, kiinteä takapuoli, pienet kiinteät rinnat, pitkät kullanvaaleat hiukset lantiolle asti, kauniit luonnolliset pitkät lakatut kynnet, ripsiväriä, bootcutfarkut ja tyköistyvä t-paita? vai pitääkö mummon olla leveä neliönmuotoinem, harmaat hiukset nutturalla, rinnat polvissa asti, litteä roikkuva takamus, iso vatsa, beiget vekkihousut ja beige kevättakki jne?
 
Voiko mummolla olla timmi litteä vatsa, kiinteä takapuoli, pienet kiinteät rinnat, pitkät kullanvaaleat hiukset lantiolle asti, kauniit luonnolliset pitkät lakatut kynnet, ripsiväriä, bootcutfarkut ja tyköistyvä t-paita? vai pitääkö mummon olla leveä neliönmuotoinem, harmaat hiukset nutturalla, rinnat polvissa asti, litteä roikkuva takamus, iso vatsa, beiget vekkihousut ja beige kevättakki jne?
No itse tykkään jälkimmäisestä, mutta minusta ei tuollaista mummoa valitettavasti saa.😕

😍




En kyllä mitään bootcut farkkuja (pthyi) käytä, mielummin vaikka pillifarkut.🤗

Onko teillä jo hinku mummoksi???!🤗
Mulla on välillä tosi kova hinku! Tässä oli pikku episodi hetki sitten, että täällä mietittiin jo että niinkö tässä saa jo alkaa mummoks, mutta raskaustesti huijas. Onneksi näin koska ei heillä ollut tarkoitus ihan vielä.

Aion kyllä pitää itseni niin hyvässä kunnossa kuin mahdollista, että voin touhuta mahd, lastenlasten kanssa ihan yhtälailla sata lasissa kuin omien palleroiden kanssa.❤🤗
 
vierailija
Ehkä mielikuvien muuttaminen Suomessa pitää aloittaa pienin askelin. Mummon muusi-pussi kuvaa parhaiten kansan takaraivoon iskostettua asennetta ikääntyvästä naisesta. Kyllä valmismuusi maistuu kaikille ikäryhmille sukupuoleen ja seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.
Iso osa isoäideistä minä mukaanlukien ovat kosmopoliitteja, jotka mukautuvat jälkikasvunsa uusiin kulttuureihin. En halua olla italialainen nonna-karikatyyri vaikka olenkin kulinaristi. Kotipitäjäni rasvaista perinneruokaa en ole koskaan halunnut ruokapöytäämme. Terveellinen ja yksinkertainen ruokavalio on valintani. Sorrun enää harvoin leipomaan. Kolmatta ikäkauttaan elävä yksinelävä isoäiti on prototyyppini. Ehkä joku mainostoimisto innostuu ideoistani. Brändääminen
on heidän heiniä. Eikun töihin sieltä netissä roikkumasta. Olen aikoinaan ideoinut paljon asioita entisen puolisoni menestyvässä työpaikassa.
 

Yhteistyössä