vichy-dieetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti 72
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on lähteny max 5 kiloa ja suurin osa lähtee jo eka viikon aikana. Mä olin ko. dietillä marraskuussa ja sain 5 kg pois. Ei ole vielä takasin tullut! Nyt mietin alkaisko keitteleen kaalisoppaa että sais vielä vähän kevennystä ennen kesää...

Tiedän että täällä ollaan viime aikoina valitettu liian kriittisestä palautteesta, mutta haluan silti esitää mielipiteeni.
Mielestäni kaikki dietit on huuhaata ja vaan oikeilla elämän muutoksilla saa aikaan pysyviä tuloksia. Itse hallitsen muinoin hyvinkin korkealla ollutta painoani syömällä aina terveellisesti ja monipuolisesti. Tärkein neuvoni painonhallintaan on että syö vain niin paljon kuin kulutat eli liikunta on hyvin tärkeää. Kun syö monipuolisesti kroppa ei joudu niin koville, kun "ihmedieteillä", paino putoaa hitaammin, mutta varmasti. Jos ei syö kunnolla, elimistö ryhtyy varastoimaan saamastaan vähästä ravinnosta kaiken rasvan. Kun taas jos syöt runsas kuituista ruokaa, osa rasvoista poistu elimistöstä kuitujen mukana.
Pidän yhden herkuttelu-/karkkipäivän viikossa, silti paino on aisoissa. Pitkää pinnaa toivon kaikille painonsa kanssa kamppaileville :)

Yhteistyössä