Mulla oli täsmälleen sama tilanne. Erektio-ongelmat alkoi heti teini-iän jälkeen ja paheni vuosi vuodelta. Tuli paneskeltua pääosin ilman kortsua, kun seisokki lakkasi heti, kun aloin ährätä kumin kanssa. Onneksi ei osunut sukupuolitauteja kohdalle. Usein seksistä ei tullut mitään tai jos tuli, erektio loppui kesken yhdynnän.
Ehkä noin yksi kolmesta yhdynnästä onnistui loppuun asti (jos yritin laueta mahdollisimman nopeasti, pitkitys vei seisokin kokonaan eikä se takaisin tullut vaikka olisi mitä tehnyt), yksi kolmesta kesti hetken ja sitten erektio lopahti, yksi kolmesta ei edes alkanut. Ja tämä jatkui ikävuodet 20-30.
Aamu- ja yöstondiksetkin katosivat lopulta, eikä erektio tullut edes runkatessa. Yhdessä vaiheessa luulin olevani homo, kun ei vain seiso naisille, ja pari kertaa yritin jopa kokeilla seksiä miehen kanssa, kun ajattelin, että ehkä olen tiedostamattani sitten homo. Mutta se ei innostanut yhtään.
Pahinta oli, kun naiset kyllä kiihotti, jo niiden katseleminen ja niiden lähellä oleminen sai himot heräämään, mutta kalu korkeintaan nytkähti pehmeästi kerran tai pari ja siinä se.
Mietin kans noita nettiapteekkeja ja ulkomailta tuotua kamaa, kun en vaan kehdannut mennä lääkärille. Yritin Tohtori Tolosen Superman-pillereitäkin (luontaistuotekamaa, pelkkää paskaa, joka ei auttanut yhtään).
Lopulta varasin ajan lääkärille (aikaa varatessa en sanonut syyksi erektiohäiriötä, vaan jotain muuta) ja sitten lääkärillä vain kerroin asiasta. Olihan se noloa, mutta katse lattiaan ja sitten vain työntää vaikka väkisin suusta sanat "on ollut erektiohäiriöitä", niin sen jälkeen helpottaa. Mulla lääkäri kirjoitti heti vuoden reseptin erektiolääkkeitä. Ja sillä saa siis kantaa apteekista niin paljon lääkettä kuin tarvitsee vuoden aikana.
Luulin, että se kourisi pallit ja tutkisi peniksen sun muuta, mutta ei mitään. Nimi vain reseptiin ja seuraava potilas.
Toinen kiusallinen vaihe oli lääkkeen ostaminen, mutta samalla lääkärille kertomisen jälkeen tulleella vimmalla menin sellaiseen apteekkiin, jossa en koskaan asioi, ja tiskillä ojensin nolostellen reseptin. Pyysin kerralla isoa annosta, ettei tarvitse ravata apteekissa joka viikko. Sitten vaan ovesta ulos, kotiin ja testaamaan lääkettä.
Ja vittu, en ole sellaista seisokkia nähnyt 20 vuoteen sitten teinivuosien.