Vi**u mä vihaan tuota meidän koiraa!!!Oksettava!!

• Viestiketjun aloittaja Koira
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en voi sietää kun yleensäkkään koirat nuolee naamaa tai käsiä, en oo ikinä meidän koiran antanu tehdä niin. Nyt sitten kun meillä on vauva niin koira menee kokoajan vauvan lähelle ja äkkiä käy nuolemas naamaa. Eikä siinäkään muuten mitään mutta äskenkin huomasin että koira touhaa jotaki muuta ja kävin kattomas niin oli ottanu vauvan vaipparoskiksesta paskavaipan, nuollu sitä ja heti sen päälle meni nuolemaan vauvan naamaa.....:/ Kieltänyt olen joka ikinen kerta ku nuolaisee, mutta en viittisi alkaa kieltämään sitä ettei saa mennä vauvan lähelle ollenkaan. Onko muilla koiria jotka tekee tuota? Meillä koira nuolis loputtomiin kasvoja jos antais..ällöä, onneks saan pidettyä koiran häkis pihalla välillä mutta en halua, enkä eristäkkään sitä meistä.
Onko vinkkejä miten toimia, että tuollainen kasvojen nuoleminen loppuis?
Koira lähtee tommosesta paskaperheestä heti!!!!!!!!

vierailija
Muuten kyllä samaa mieltä ap:n kanssa koirien innokkuudesta nuolla, mutta nimenomaan vauvojen ja pikkulasten kohdalla se on todellakin suotavaa. Altistuminen runsaalle ja monipuoliselle bakteerikannalle lapsuudessa kehittää hyvän vastustuskyvyn ja vähentää allergioiden ja autoimmuunisairausten todennäköisyyttä. Jos ei perheessä ole omaa koiraa, kannattaa vauva käyttää säännöllisesti muiden koirien nuoltavana.

Yhteistyössä