Vi*******at sanat palstalla

• Viestiketjun aloittaja hohhoijjaa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:
taapis (juuri etusivulta bongattu, pisti vituttamaan heti ) :LOL:
Minä vielä ujostelin sitä listata :ashamed:
Mä ajattelin otsikon nähdessäni, että joku just tahallansa on keksinyt sellasen sanan meitä ärsyyttääkseen B)
Mä ajattelin samoin, mutta pakkohan se oli tänne laittaa, kun tuo perkele onnistui :D

muuh
Alkuperäinen kirjoittaja saa:
Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mikä tää on? Toinen lapsiko?
Mäkin haluaisin tietää.

ja niin kerran sain silmilleni kun jotakuta jännitti inssi. Mä maalaisena luulin, että se on autokoulussa. Että mun ois pitäny tietää, ettei tällä palstalla nyt siitä puhuta! Ilmeisesti luomuraskauksia on sitten vain noin 5% kaikista, kun "kaikki" kerran heti tietää mistä on kyse...
Vaippakakku oli tässä joku päivä sellainen, jonka myös melkein KAIKKI muut tiesivät, mutta minä en ollut kuullutkaan :D Mutta se ei sinänsä ärsytä, on vaan hassu sana ja asiakin.
mitä tarkottaa vaippakakku?
sellanen vauva-lahja: askarrellaan vaipoista kakun näkönen pino, koristellaan tuteilla yms muilla pienillä hoitotarvikkeilla...
mulle tuli vaippakakusta mieleen sellanen likaisista kestovaipoista kasattu "kakku" pesua odottamassa... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja muuh:
Alkuperäinen kirjoittaja saa:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mikä tää on? Toinen lapsiko?
Mäkin haluaisin tietää.

ja niin kerran sain silmilleni kun jotakuta jännitti inssi. Mä maalaisena luulin, että se on autokoulussa. Että mun ois pitäny tietää, ettei tällä palstalla nyt siitä puhuta! Ilmeisesti luomuraskauksia on sitten vain noin 5% kaikista, kun "kaikki" kerran heti tietää mistä on kyse...
Vaippakakku oli tässä joku päivä sellainen, jonka myös melkein KAIKKI muut tiesivät, mutta minä en ollut kuullutkaan :D Mutta se ei sinänsä ärsytä, on vaan hassu sana ja asiakin.
sellanen vauva-lahja: askarrellaan vaipoista kakun näkönen pino, koristellaan tuteilla yms muilla pienillä hoitotarvikkeilla...
mulle tuli vaippakakusta mieleen sellanen likaisista kestovaipoista kasattu "kakku" pesua odottamassa... :ashamed:
no yök :x ei meillä ainakaan mitään tollasia kasoja ole

muuh
Alkuperäinen kirjoittaja muuh:
mulle tuli vaippakakusta mieleen sellanen likaisista kestovaipoista kasattu "kakku" pesua odottamassa... :ashamed:[/quote]

no yök :x ei meillä ainakaan mitään tollasia kasoja ole[/quote]

No ei varmaan kellään ole. Tuli vaan sellanen mielikuva. Ja ei, meillä ei KESTOILLA! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
enään.
kukin puhukoon miten puhuu mutta enään ei ole mikä sana.
No entäs se kotoonta? :LOL: Musta tuntuu että jotkut keksii näitä ihan omaksi ilokseen.
:LOL: :LOL:
Ketä haluaa tietää, mihin joku haluaa lähteä kotoonta hakeakseen kyliltä kodinhoidontuen?
AAAAARRRRRGGHHHHH!

Yhteistyössä