Vhh herkkuja, 400 kcal!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karpitsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karpitsi

Vieras
Mul ois illaks ton 400 verran "ylimääräisiä" kaloreita ja tekis mieli pitkästä aikaa jotain namia. Ja siis jotain vähähiilihydraattista, koska sokerit ja valkoiset jauhot ei vaan passaa mulle. Mut jotain makeaa kaipaisin, äsken just söin pippuripihvin joten ei tee lihaakaan mieli...

Alkuperäinen kirjoittaja hfshd:
tee kermasta, vaahdotetuista munista ja sulasta tummastasuklaasta, että pähkinöistä jäädykettä..

Nam! Mut pitäis käydä kaupassa, ei oo kermaa. Ehkä mä jaksan... Mä olisin niin halunnut jotain helppoa hyvää. Mut kaikkeehan ei voi saada kerralla! :D

En mä olenkaan vhh-dieetillä. Mä olen ENE:llä, mutta noudatan vhh:n perusperiaatteita, koska kuten jo mainitsin liiat hiilarit ei sovi mulle. Eli olo on kuin "kännissä" ja seuraavana päivänä on krapula, ja siihen liittyvä syömishimo.

Alkuperäinen kirjoittaja hfshd:
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Miten sulla on ylimääräisiä kaloreita? Mitä ruokavalioo noudatat? Eihän vhh:ssa lasketa kaloreita?

ai että majoneesiä voi syödä sankollisen, kun siinä ei ole hiilareita? :o

No ei tietenkään, mutta kun syö järkevästi ei tartte kaloreita laskea. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En mä olenkaan vhh-dieetillä. Mä olen ENE:llä, mutta noudatan vhh:n perusperiaatteita, koska kuten jo mainitsin liiat hiilarit ei sovi mulle. Eli olo on kuin "kännissä" ja seuraavana päivänä on krapula, ja siihen liittyvä syömishimo.

Mikä on ENE?? En oo ennen kuullutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mikä on ENE?? En oo ennen kuullutkaan.

Google kertoikin jo! :D Kuin sulla on tossa ylimääräisiä kaloreita??

En laske vihanneksista tulevia kaloreita. Söin ison kokolihapihvin ja tiedän että nälkä yllättää vasta illalla, joten ei pahemmin ole mennyt kaloreita. Mulla on viikossa muutama pussikeitto-päivä, yksi hedelmä-päivä ja loput näitä vihannes&prode-päiviä.

Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:
Alkuperäinen kirjoittaja eio:
marenkivaahto makeutusjauhetta käyttäen. Valkuaisia ja makeutusvaahtoa vatkaat ja paistat uunissa :)

no makeutusjauhe on tooosi terveeelliistä

no, keho tuottaa itsekkin aspartaamia ja asesulfaamia, että sen verran terveellistä..

Missä näin kerrotaan?? Oisko sulla linkkiä? Ihan mielenkiinnosta kysyn!

Alkuperäinen kirjoittaja eio:
marenkivaahto makeutusjauhetta käyttäen. Valkuaisia ja makeutusvaahtoa vatkaat ja paistat uunissa :)

no makeutusjauhe on tooosi terveeelliistä

no, keho tuottaa itsekkin aspartaamia ja asesulfaamia, että sen verran terveellistä..

Missä näin kerrotaan?? Oisko sulla linkkiä? Ihan mielenkiinnosta kysyn!

En muista mikä kirja se oli, mutta siis mm. aspartaamia syntyy kehossa aineenvaihdunnan tuloksena.

Yhteistyössä