vettä meni läppärin päälle

  • Viestiketjun aloittaja äääää
  • Ensimmäinen viesti
äääää
nyt ei ys irjain toimi, huomaatte varmasti että miä irjain ei toimi. voi VI..U. meniö tää nyt lopullisesti hajalle tää toosa vai voio olla että tilanne orjaantuu un tää uivuu?? ellään tietoa?
siis ihan tavis vettä aatui, ei mehua tms.
tarviio täs nyt lähtee läppäriostosille? :snotty:?

nimim itseensä v.tuuntunut un on niin tyhmä
 
"Maru"
Sammuta kone ja kuivaa hiustenkuivaajalla, voi hyvinkin vielä toimia. Meillä 3 v:lla kaatu vahingossa maidot läppärin päälle, eikä enää toimi. Oli pakko ostaa uus. Sinne vaan jäi joukko just ladattuja kuvia... :/
 
Kepsis
Noh vahinkoja sattuu, oikeaa tyhmyyttä oli se että halusit välttämättä alkaa käyttämään sitä konetta ennenkuin se oli saanut päivän pari olla ylösalaisin kuivumassa. Sen hiustenkuivaajan käytön lisäksi.
 
"aapee"
Noh vahinkoja sattuu, oikeaa tyhmyyttä oli se että halusit välttämättä alkaa käyttämään sitä konetta ennenkuin se oli saanut päivän pari olla ylösalaisin kuivumassa. Sen hiustenkuivaajan käytön lisäksi.
no tää oli mulla päällä un niin tapahtui. uivasin heti aii mahdolliset mitä sain ja un en muuta esiny niin imuroin näppäimistön täyellä teholla, sieltä tuli jonun verran vettä. Ei tähän litraaupalla aatunu, alle puoli desiä jos sitäään. siis ihan vähä oli nestettä lasin pohjalla. olin sitä siirtääs sitä lasia auemmas oneesta ettei se aatuis tämän päälle ja sit ävi noin :headwall:
 
Kepsis
[QUOTE="aapee";26009717]no tää oli mulla päällä un niin tapahtui. uivasin heti aii mahdolliset mitä sain ja un en muuta esiny niin imuroin näppäimistön täyellä teholla, sieltä tuli jonun verran vettä. Ei tähän litraaupalla aatunu, alle puoli desiä jos sitäään. siis ihan vähä oli nestettä lasin pohjalla. olin sitä siirtääs sitä lasia auemmas oneesta ettei se aatuis tämän päälle ja sit ävi noin :headwall:[/QUOTE]

Noh toistan nyt hieman itseäni. Eli typerää alkaa käyttämään samantien konetta, oli se päällä tai ei kun vahinko sattui. Kun et anna kosteuden ja vesitippojen kuivua ajan kanssa sinne koneen sisään jää väkisinkin sitä. Mikään kuivaaja ei poista kaikkea kosteutta kun kerta aloit käyttämään hätäiseen sitä läppäriä. Mitään et oikeasti menetä kylläkään jos se kosteus ei ole päässyt sellaisiin paikkoihin missä on herkkiä osia, koska aina voit kumminkin ostaa 10 euron usb näppiksen ja käyttää sitä läppärin kanssa. Se näppäimistön / koneen kuivatus rauhassa on siksi tärkeää ettei pääse hapettumaan piirilevy, jolloin vauriosta saattaa tulla pysyvä tai enemmän vauriota tulla koneelle / näppäimistölle.
 
kotivakuutus
TArkasta kotivakuutus, josko korvaisi. Meillä IF korvasi vielä 2 vuotta sitten, kun tyttö kaatoi maidot näppikselle. Nyt oli tullut IF:llä muutos ja eivät korvaa vastaavia (juomat tulee pitää tarpeeksi kaukana koneesta).
 

Yhteistyössä