Veti herneen nenäänsä.

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
siis tuo meidän tyttö, ihan oikeasti sillävälin kun olin kampaajalla. Poika oli ilmottanut heti mummulle, joka oli sitten tops puikolla poistanut sen herneen tytön tietysti kovaa huutaessa.

Miksi, miksi se herne pitää tunkea nenään? :eek:

Mäpäs tungin semmosia pieniä karkkipalloja ja puhalsin sitten voimien takaa ne pois sieltä, mutta tunkeminen jäi kun säikähdin niin pirusti karkin jäätyä sinne, etten itse sitä puhaltamalla enää sieltä pois saanut ja jouduttiin lekuriin mennä se sieltä poistamaan

serkkupoika näytti mallia miten työnnetään herne nenään ja miten se tulee suuhun sitten nenänkautta.
Minä tomerana vedin sitten raa`an makaronin nenääni ja serkkupoika kaivoi sitä hädissään sukkapuikolla ulos. Kauheastihan verta tuli mutta saatiinpahan pois. Ei uskallettu aluksi kertoa äideille, mutta kyllä he aika pian huomasivat kun mulla oli verituhruja paita täynnä.
Saatiin sitten kuunnella pitkä ja loputon saarna miten vaarallista sellainen on.
:LOL:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja satunen89:
serkkupoika näytti mallia miten työnnetään herne nenään ja miten se tulee suuhun sitten nenänkautta.
Minä tomerana vedin sitten raa`an makaronin nenääni ja serkkupoika kaivoi sitä hädissään sukkapuikolla ulos. Kauheastihan verta tuli mutta saatiinpahan pois. Ei uskallettu aluksi kertoa äideille, mutta kyllä he aika pian huomasivat kun mulla oli verituhruja paita täynnä.
Saatiin sitten kuunnella pitkä ja loputon saarna miten vaarallista sellainen on.
:LOL:
Hyi kamala. ihan rupes nenua sattumaan itsellä. yäk. :snotty:

Yhteistyössä