Vetelä vatsa ja hampaiden puhkeaminen, liittyvätkö toisiinsa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanni81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanni81

Jäsen
08.09.2008
270
0
16
Siis tytölle on tulossa kai lisää hampaita, ja mietinkin tässä että voisko vatsan löysyys olla siitä johtuvaa? Kun en ripuliksi sanoisi, kun kerran tulee päivässä, niinkuin normaalistikkin, mutta on vain löysempää tavaraa.
Oisko ideoita mistä johtuis, jossei siis hampaista. Mitään uutta ei tyttö ole syönyt lähipäivinä.

Ja siis ei ole mitenkään vettä, vaan tavallista löysempää pahemman hajuista (tumman ruskeaa) kakkaa. Ei siis semmosta vaaleeta vetelää mitä ripulissa. Ja anteeksi kaikille joille tämä on yök aihe.

Voi olla oire hampaista.

http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=509/sprog=4/grp=2/menu=1/

Jostain olen joskus lukenut että atsan löysyys voi johta siitä kun lapsi kuolaa paljon hampaiden takia ja nielee sitä kuolaa niin se löysyttäisi vatsan.

Hienoa :) Siis lapseni ei välttämättä ole kipeä :)
Mutta kertokaas mistä sen sitten erottaa että mikä on ripulia? onko se sitten juuri se vetinen kakka ja värinä vaaleempi? tartteeko ripulissa ulostaa usein?

Alkuperäinen kirjoittaja Nanni81:
Mutta kertokaas mistä sen sitten erottaa että mikä on ripulia? onko se sitten juuri se vetinen kakka ja värinä vaaleempi? tartteeko ripulissa ulostaa usein?

Mä olen vaan siitä tiennyt että suussa on hampaita tai hammas joka juuri puhkeaa tai puhjennut läpi. JA että sitä ei kestä päiväkausia, ei oksenna, ei tartu muihin perheessä, ei ole kipeän oloinen jne.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanni81:

Mä olen vaan siitä tiennyt että suussa on hampaita tai hammas joka juuri puhkeaa tai puhjennut läpi. JA että sitä ei kestä päiväkausia, ei oksenna, ei tartu muihin perheessä, ei ole kipeän oloinen jne.

Kiitos!
Eiköhän kyse sitten ole siitä. Voi toivottavasti näitä ei tulis joka ikisen leegon kanssa :D Mutta toisaalta pientä tämä on, verrattuna jo plakkarissa oleviin sairaalareissuihin.