vetäiskö päiväkännin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeejee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeejee

Vieras
ou jee... lapset pois. En edes muista milloin ne olisi olleet yhtäaikaa pois. Jos en päväkänniä vedä niin illalla sit ;) Pääsen yleesä 1-2 kertaa vuodessa liikenteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:
ou jee... lapset pois. En edes muista milloin ne olisi olleet yhtäaikaa pois. Jos en päväkänniä vedä niin illalla sit ;) Pääsen yleesä 1-2 kertaa vuodessa liikenteeseen.
Minäkin suunnittelin sitä, kun niin paljon v...ttaa, mutta en tee sitä, kun vaavi täyttää tänään 2 viikkoa ja haluan nähdä hänet. Viinanhajuinen mummo ei ole mistään kotoisin. Vauvat haisee hyvälle. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Minäkin suunnittelin sitä, kun niin paljon v...ttaa, mutta en tee sitä, kun vaavi täyttää tänään 2 viikkoa ja haluan nähdä hänet. Viinanhajuinen mummo ei ole mistään kotoisin. Vauvat haisee hyvälle. :)

mikä vituttaa? oliko ukki tuhma?

nyt mua v...tuttaa!!!!!!! Pojan piti mennä kaverin luo tänään yöksi, mutta se peruuntuki. No se siitä kännistä sit. Mulla ku ei noita lapsenvahteja ole jonossa oven takana :( Onneks en kerenny vetästä päiväkänniä.

mullet-1.gif

Alkuperäinen kirjoittaja leena:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:

mikä vituttaa? oliko ukki tuhma?
Tais olla vähän liioiteltu ilmaisu. Ja minua ei mitkään ukit v...ta. Olen yksin ja omasta valinnastani.

Yhteistyössä