J
jeejee
Vieras
ou jee... lapset pois. En edes muista milloin ne olisi olleet yhtäaikaa pois. Jos en päväkänniä vedä niin illalla sit
Pääsen yleesä 1-2 kertaa vuodessa liikenteeseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minäkin suunnittelin sitä, kun niin paljon v...ttaa, mutta en tee sitä, kun vaavi täyttää tänään 2 viikkoa ja haluan nähdä hänet. Viinanhajuinen mummo ei ole mistään kotoisin. Vauvat haisee hyvälle.Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:ou jee... lapset pois. En edes muista milloin ne olisi olleet yhtäaikaa pois. Jos en päväkänniä vedä niin illalla sitPääsen yleesä 1-2 kertaa vuodessa liikenteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Minäkin suunnittelin sitä, kun niin paljon v...ttaa, mutta en tee sitä, kun vaavi täyttää tänään 2 viikkoa ja haluan nähdä hänet. Viinanhajuinen mummo ei ole mistään kotoisin. Vauvat haisee hyvälle.Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:ou jee... lapset pois. En edes muista milloin ne olisi olleet yhtäaikaa pois. Jos en päväkänniä vedä niin illalla sitPääsen yleesä 1-2 kertaa vuodessa liikenteeseen.
![]()
Tais olla vähän liioiteltu ilmaisu. Ja minua ei mitkään ukit v...ta. Olen yksin ja omasta valinnastani.Alkuperäinen kirjoittaja leena:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Minäkin suunnittelin sitä, kun niin paljon v...ttaa, mutta en tee sitä, kun vaavi täyttää tänään 2 viikkoa ja haluan nähdä hänet. Viinanhajuinen mummo ei ole mistään kotoisin. Vauvat haisee hyvälle.Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:ou jee... lapset pois. En edes muista milloin ne olisi olleet yhtäaikaa pois. Jos en päväkänniä vedä niin illalla sitPääsen yleesä 1-2 kertaa vuodessa liikenteeseen.
![]()
mikä vituttaa? oliko ukki tuhma?
Voi voi. Minä joutaisin vahtimaan lapsia, koska koiravahtinakin olen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:piinaavan pitkä odotus, kun laitoin yhteen paikkaan viestiä et voisko poika tulla sinne...