Vessanpytyn pesu???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Uusavuton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus oon koittanu istaalteen, kiusalliselta tuntuu ku nuppi koskee kylmään posliiniin.
Raikasta vessaa arvostan miekin.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26705342:
Juu, junttimiehet ei mutta tosimiehet kyllä koska tosimies ei halua kuseksia lattioille ja seinille. Kusisuihkusta leviää hienojakoista kusisumua ympäriinsä eikä jokainen näkyvä tippakaan välttämättä osu "maaliin".
Minä ainakin arvostan raikasta vessaa ja yleistä siisteyttä sen verran että kusen istuen. Yleisissä vessoissa sitten seisten.

Pytyn sisäpuolen harjaaminen vessaharjalla jossa on se ihme ukoke on tarperen pissanhajun pois pitämiseksi...ekakertoja sen harjaaminen oli tosi palkitsevaa;) töhnää kyllä löytyi...Kertakäyttöhanskat käteen ja hommiin niin ei ällötä niin paljon. Selviää ihan pelkilla normi siivousaineilla...jos oikein ammattimaisesti haluaa siivoilla niin silloin on otettava nuo aineitten eri ph arvot kehiin, mutta enpä nyt niistä...

Wc:n siivous kerran viikossa. Mahdolliset tahrat useammin pois. Sanitettitilojen puhdistusaine, wc-harja ja siivouspyyhe. Lavuaarin pesen astiaharjalla. Lattian pyyhin siivouspyyhkeellä. Ja se astiaharja on käytössä vain wc:ssä.

Lidlistä <- mainos, sieltä löytyy sellaisia kosteita pesuaineella kyllästettyjä liinoja isopaketti jotka ovat kertakäyttöisiä. Tarpeen vaatiessa olen pyyhkäissyt pahimmat pisut rinkulan alapuolelta ja posliinin päältä päivittäin.

Yhteistyössä