vessanpyttykorstu stoorille jatkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Meillä oli vieraita yötä, ja jouduttiin tekeen sänkyjärjestelyjä. Vieraat nukkuiivat toisessa lastenhuoneessa. Ihmettelin kun mies oli miennyt nukkumaan tyttären sänkyyn (sänky kokopitkä koska siihen piti tulla murkkuikäinen poikamme. Poika sit valtasi puoliskon parisängystä, tytär oli kiivennyt nukkumaan toiseen puoliskoon. Minä menin sit nukuun lastensänkyyn siihen vierelle. Yritin tökkiä poikaa ensin hereille, jotta hän olisi nukkunut lastensängyssä koska sen patja oli liian ohut minulle. Tässä sit outo osuus: Mies soitti mulle että mitä mä oon kysellyt pojalta että onko se hereillä ja runkannut itseäni. Hän on muka ollut katsomassa (nukkui siis eri huoneessa!) Poika tuli päivällä sanoon että isä on ihan seko: oli kysellyt että oonko mä kosketellut sitä yöllä :0 No en tosiaankaan, enkä edes itseäni, ei mitään ajatusta seksiin päinkään. Mun mielestä mies syytti mua insestistä ja pedofiliasta, uudenvuoden jälkeenhän se syytti että mä oisin pettänyt sitä mun veljen kans ku kortsu löytyi vessaspytystä, ja mun veli käymässä. Mulla ei oo vieläkään tietoa mistä kortsu on ilmestynyt. Mut miehestä mä oon huolissani, tuo ei oo enää normaalia! Täs välillä se on ollut ihan normaalin oloinen.
Lainaa

Sori et kerroin, on vaan pitänyt kotona olla lasten ja vieraitten takia niin ku mitään ei ois tapahtunut vaikka on todella loukkantunut miehelleni. Valitettavasti tää stoori on täysin tosi

Miten tuon miehen kanssa menettelisin, voinko mennä esim psykologille jutteleen koska toi ei oo enää normaalia?Mä oon yöllä miettinyt että jos mies sekoaa täydellisesti ja tekee jotain, vaikka ei ole koskaan väkivaltainen ollutkaan. Mut ei se ole ennen uuttavuotta mun tietääkseni tämmösii kelannutkaan :/ Mä en kohta jaksa turhien, hullujen syytösten kohteena.

Mä oon lueskellut nää sun kaikki jutut ja oon kyllä sitä mieltä että miehelläs on varmaan vähän tavarat epäjärjestyksessä pääkopassaan. Ei tuo normalia ole. Vainoharhaisuutta. Olis kamalaa tollanen tilanne että toinen epäilee tollasista asioista. Koitahan jaksaa ja yrittää hankkia miehelle apua. Helppoa ei varmasti ole.

Sun mies ei selvästikkään ole nyt kunnossa kun kuvittelee tuollaisia sairaita asioita tapahtuvaksi.
En osaa neuvoa sinua mitä teidän pitäisi tehdä mutta oisko apua jos sinä menet juttelemaan asiasta vaikka ensin terkkarille ja sitä kautta yrittää lähteä hakemaan apua miehellesi. Muistan tuon jutun kun kirjoitit aikasemmin kun miehesi epäili sinua olleen veljesi kanssa. Apua kannttaa kuitenkin jostain lähteä hakemaan ennen kuin miehelläsi asiat pahenee. Ei ollenkaan tervettä puhetta. Vitsi tämä ei varmaankaan ole koska kuka nyt noin sairasta vitsailua harrastaisi johon vedetään lapsikin mukaan.
Jaksamisia :hug: HAE APUA, ennen kuin asiat tosiaan menee pahaksi.

Kyllä tuntuu miehellä nyt joku olevan pahasti vialla. Sen voi vielä laittaa jonkun sairaan mustasukkaisuuden piikkiin jos epäilee sun vehtaavan hänen veljensä kanssa, mutta että syyttää että sie oot lapselle jotain tehnyt! :o

Mitä jos molemmat kävis juttelemassa jossain. Ainakin miehesi?

Tietääkö kukaan sun irl tuttavista/sukulaisista näistä sun miehes puheista??? Jos ei niin suosittelen kertomaan, koska jos tuo sun ukkos pimahtaa lopullisesti ja päättää mennä esim. poliisille noita valheita kertomaan niin sinä voit olla pulassa jos kukaan ei ole etukäteen noista puheista tiennyt. Kun jos sua aletaan oikeasti pedofiliasta syyttää niin sun puheita ei välttämättä enää kukaan usko vaikka kuinka väittäisit olevasi syytön...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Täs välillä se on ollut ihan normaalin oloinen.
Lainaa

Mikä toi sana lainaa on? Mistä foorumista sä kopioit näitä juttujas!?

Tää sivu tökki eilen kivasti, enkä aluksi saanut kirjoitettua tänne muuta kuin jo aloitettuihin kirjoituksiin. Sieltä myöhemmin copypastasin tänne kun palsta alko pelittään (aloituksessa onko semmoisia jotka ei oo pettäneet ikinä)

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Tietääkö kukaan sun irl tuttavista/sukulaisista näistä sun miehes puheista??? Jos ei niin suosittelen kertomaan, koska jos tuo sun ukkos pimahtaa lopullisesti ja päättää mennä esim. poliisille noita valheita kertomaan niin sinä voit olla pulassa jos kukaan ei ole etukäteen noista puheista tiennyt. Kun jos sua aletaan oikeasti pedofiliasta syyttää niin sun puheita ei välttämättä enää kukaan usko vaikka kuinka väittäisit olevasi syytön...

tietää pari ihmistä, ja murkkuikäisenkin sanaakin uskotaan herkemmästi kuin pikkulasten

Meillä oli vieraita yötä, ja jouduttiin tekeen sänkyjärjestelyjä. Vieraat nukkuiivat toisessa lastenhuoneessa. Ihmettelin kun mies oli miennyt nukkumaan tyttären sänkyyn (sänky kokopitkä koska siihen piti tulla murkkuikäinen poikamme.
Lainaa

Siis nukkuiko miehes vieraiden kanssa samassa huoneessa siinä tyttären sängyssä?
Miksi?
Miksi mies halusi nukkua tyttärensä sängyssä?
Mä kyselisin mieluummin mieheltä, mitä kiksejä se saa nukkumisesta vieraiden kanssa samassa huoneessa tai nukkumisesta tyttären sängyssä? Missä tytär nukkui?

On sen sun miehes täytyny käydä kyyläämässä sua ja poikaa, jos kerran tiesi, että oot töninyt poikaa hereille...

Meillä oli vieraita yötä, ja jouduttiin tekeen sänkyjärjestelyjä. Vieraat nukkuiivat toisessa lastenhuoneessa. Ihmettelin kun mies oli miennyt nukkumaan tyttären sänkyyn (sänky kokopitkä koska siihen piti tulla murkkuikäinen poikamme.
Lainaa

Siis nukkuiko miehes vieraiden kanssa samassa huoneessa siinä tyttären sängyssä?
Miksi?
Mä kyselisin mieluummin mieheltä, mitä kiksejä se saa nukkumisesta vieraiden kanssa samassa huoneessa tai nukkumisesta tyttären sängyssä? Missä tytär nukkui?

On sen sun miehes täytyny käydä kyyläämässä sua ja poikaa, jos kerran tiesi, että oot töninyt poikaa hereille...

Mies nukkui yksin yhdessä lastenhuoneessa (pojan piti nukkua siellä, mut koska mies oli nukkumassa siellä poika oli mennyt meidän sänkyyn. Samoin tytär oli mennyt jo aikaisemmin nukkumaan meidän sänkyyn, tulee joskus muulloinkin nukkuun väliin, tytär on 6v), toisessa nukkui vieraat. Tyttären sänky (jossa mies siis nukkui) on oven vieressä ja seuraava huone on meidän makkari eli mies vain parin metrin päässä ja ovi auki. Minä tökin poikaa hereille ja puhun isolla äänellä jotta se heräisi. Äh, kuinkahan sekavasti tää nyt tulee selitettyä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lainaa

Miksi?

Mies nukkui yksin yhdessä lastenhuoneessa (pojan piti nukkua siellä, mut koska mies oli nukkumassa siellä poika oli mennyt meidän sänkyyn. Samoin tytär oli mennyt jo aikaisemmin nukkumaan meidän sänkyyn, tulee joskus muulloinkin nukkuun väliin, tytär on 6v), toisessa nukkui vieraat. Tyttären sänky (jossa mies siis nukkui) on oven vieressä ja seuraava huone on meidän makkari eli mies vain parin metrin päässä ja ovi auki. Minä tökin poikaa hereille ja puhun isolla äänellä jotta se heräisi. Äh, kuinkahan sekavasti tää nyt tulee selitettyä

Sun miehes on vainoharhainen, vie se hoitoon. Mutta ihmettelen edelleen, miksi se meni sinne tyttären sänkyyn, jos tiesi, että pojan on takoitus nukkua siellä. Missäköhn kuvitteli pojan nukkuvan?

Yhteistyössä