Vessanpöntön syväpuhdistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaa puhtaan pöntön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli edellisten asukkaitten jälijiltä aivan järkyttävän näköiset vessanpöntöt nyk. asunnossa.. Tuntu ettei mikään auta, mut ostin Harpic poweria, annoin vaikuttaa n. puoli tuntia niin hyvin lähti kaikki kalkkeumat ym. Noi kokikset ynnä muut ei auta ainakaan pahoihin tummumiin ja kalkkeumiin, ei kyllä kloriittikaan, koitin kyllä sillon joskus aikoinaan useammin ku kerran :D

Siinä sillä siisti vai mikä se "kauhee miten paskanen koti" ohjelman brittiversiossa laittoivat
ensin pyttyyn kolajuomaa ja sitten hankasivat hohkakivellä

Mä en vaan ole sellasita hohkakiveä löytänyt sitten mistään kaupasta

Kokis oikeesti toimii tummaankin pönttöön, olen sillä saanut puhtaaksi.
Myös sitten laittaa hammasproteesien valkaisuaine tabletin yöksi pönttöön, lähtee silläkin lika hyvin. Ei mikään vuosia pinttynyt tietenkään, mutta puhdistaa sekin.

Meillä ei siis käytössä ole hammasproteeseja, mutta anopilta niitä saadaan. :D

[QUOTE="vieras";24458719]Siinä sillä siisti vai mikä se "kauhee miten paskanen koti" ohjelman brittiversiossa laittoivat
ensin pyttyyn kolajuomaa ja sitten hankasivat hohkakivellä

Mä en vaan ole sellasita hohkakiveä löytänyt sitten mistään kaupasta[/QUOTE]

Toisessa jaksossa hioivat hiekkapaperilla tummentumat vessanpytystä pois.

[QUOTE="vieras";24459057]Toisessa jaksossa hioivat hiekkapaperilla tummentumat vessanpytystä pois.[/QUOTE]

Ja yhdessä jaksossa teki booraksista tahnaa ja laitto sitä pahimpiin kohtiin. Ite käytän lidlin wc- pesuainetta ja niitä pytty- tabletteja.

Yhteistyössä