Vessan patteri "lorisee" mutta en saa ilmattua sitä kun ei ole lämmin!!! (kerrostalo, ei pysty itse säätää lämpöä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Pitäiskö soittaa isännöitsijälle kun se lorina kuuluu oven läpikin makkariin asti!

En tajua miks olohuoneen ja vessan patterit on kylmät kun taas keittiön ja makkarin patterit lämpimät. Ei auta vaikka miten itte yrittää säätää niitä kylmiä :(

Siellä on ilmaa jossakinpäin koko järjästelmässä...
Meillä loris koko viime talven kaikki patterit kilpaa ja mies juoks illat niitä ilmaamassa:kieh:

Nyt tekivät taloyhtiön pannuhuoneeseen kalliin rempan niin johan loppu lorinat(koputtaa puuta...).

Soita ihmeessä isännöitsijälle!

[QUOTE="vieras";22286860]Miksi sen pitäisi olla lämmin? Kyllä patterista voi ilman poistaa vaikka se olisi kylmäkin?[/QUOTE]

Yritin, mutta ei tullut ilma pois niin kuin viime talvena tuli kun patteri oli lämpimänä, oikein suhisi se ilma kun tuli pois. Ja tossa vessassa ei ole lattialämmitystä niin kestää ihan hemmetin kauan että vessan lattia kuivuu jos patteri on kylmä (vaikka lastalla kuivaan lattian myös).

[QUOTE="a p";22286892]Yritin, mutta ei tullut ilma pois niin kuin viime talvena tuli kun patteri oli lämpimänä, oikein suhisi se ilma kun tuli pois. Ja tossa vessassa ei ole lattialämmitystä niin kestää ihan hemmetin kauan että vessan lattia kuivuu jos patteri on kylmä (vaikka lastalla kuivaan lattian myös).[/QUOTE]

Mä kuivaan aina pyyhkeellä, joka suihkun jälkeen. Ei se lastalla kuivaksi tule, ei seinätkään vaan lasta vaan ottaa enimmät vedet pois ja pyyhkeellä loput.
En tiennyt et se lämpimänä ilmaantuu paremmin. Mulla ei lorise, mut suhisee vaikka patteri on kylmä ja se ärsyttää öiseen aikaan. Sitä se ei tee aina eikä joka patteri, mut joskus

[QUOTE="a p";22286804]Pitäiskö soittaa isännöitsijälle kun se lorina kuuluu oven läpikin makkariin asti!

En tajua miks olohuoneen ja vessan patterit on kylmät kun taas keittiön ja makkarin patterit lämpimät. Ei auta vaikka miten itte yrittää säätää niitä kylmiä :([/QUOTE]

Ettei vaan olisi käyttövesipatteri aka rättipatteri.
Soita huoltoon ja kysy onko LVK:ssa jotain ongelmia?

Yhteistyössä