VESIVAHINKO!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tarppa

Jäsen
02.05.2007
387
0
16
|O VOI V*TTU! Meillä valu keittiön lattian läpi veet alakerran kylpyhuoneen katosta läpi... :headwall: :headwall: viemäriputken liitos oli halennu... :/ KIVAT KESÄN LOPUT TIEDOSSA!!!

Molemmat oli taloyhtiön "syytä" (=johtui syistä, joiden hajoaminen ja sen esto oli taloyhtiön vastuulla), niin ei mennyt itse korjauskulut meidän laskuun.

Mutta koska toisella kerralla asunto meni asumiskelvottomaksi, vakuutus korvasi sen vuokran, mikä jouduttiin maksamaan väliaikaisesta asunnosta.

Niin ja osaksi taloyhtiön huoltomiehet korjasivat ja osittain (kuivatus jne.) hoiti ammattimiehet. Meidän ei onneksi tarvinnu hommata ketään itse paikalle, vaan huoltomiehet hoiti kaiken.

Ai niin ja onko se liitos näkyvässä paikassa? = onko se niitä liitoksia, jotka asukkaan tulee tarkistaa joka viikko? (=allaskaapin alaseinässä kulkevat liitokset?)

Jos on, voi olla aika nihkee saada vakuutuksista korvausta, mutta jos se on joku piilossa menevä juttu (seinän sisällä tms.) niin silloin voi saada. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Molemmat oli taloyhtiön "syytä" (=johtui syistä, joiden hajoaminen ja sen esto oli taloyhtiön vastuulla), niin ei mennyt itse korjauskulut meidän laskuun.

Mutta koska toisella kerralla asunto meni asumiskelvottomaksi, vakuutus korvasi sen vuokran, mikä jouduttiin maksamaan väliaikaisesta asunnosta.

Niin ja osaksi taloyhtiön huoltomiehet korjasivat ja osittain (kuivatus jne.) hoiti ammattimiehet. Meidän ei onneksi tarvinnu hommata ketään itse paikalle, vaan huoltomiehet hoiti kaiken.

ahaa.. kiitos vastauksesta. Meillä on vaan omatalo joten vähän erijuttu, onneksi on vakuutukset kunnossa...

Yhteistyössä