Vesirokosta!!!

Millaisilla oireilla teidän lapsilla alkanut ja minkalaisia näppylöitä on tullut ensin? Pojalle ilmestynyt sellaisia punaisia läiskiä joita kutittaa mut ei ole kuumetta tai muuta sellasta. Oiskohan jotain ihottumaa siitepölystä..? Pelkään kun vauva vasta 5 viikkoa. :/ Mut vauvoillahan pitäisi olla ilmeisesti 3 kk suoja vesirokkoa vastaan..?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:46 mutzi81 kirjoitti:
Millaisilla oireilla teidän lapsilla alkanut ja minkalaisia näppylöitä on tullut ensin? Pojalle ilmestynyt sellaisia punaisia läiskiä joita kutittaa mut ei ole kuumetta tai muuta sellasta. Oiskohan jotain ihottumaa siitepölystä..? Pelkään kun vauva vasta 5 viikkoa. :/ Mut vauvoillahan pitäisi olla ilmeisesti 3 kk suoja vesirokkoa vastaan..?
Lintukirpun purematkin näyttää vähän siltä. Meillä ipanoilla pari kertaa vuodessa. :/ :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:05 Ford Prefect kirjoitti:
\
Lintukirpun purematkin näyttää vähän siltä. Meillä ipanoilla pari kertaa vuodessa. :/ :wave:
onks ne lintukirpun puremat vaarallisia? mä luulin kaks viikkoo sitten et pojalla on vesirokko, mut nyt noita näppylöitä ilmestyy lisää (entiset jo kuivutun pois) ja kuumetta ei ole.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:09 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:05 Ford Prefect kirjoitti:
\
onks ne lintukirpun puremat vaarallisia? mä luulin kaks viikkoo sitten et pojalla on vesirokko, mut nyt noita näppylöitä ilmestyy lisää (entiset jo kuivutun pois) ja kuumetta ei ole.
Ei kai. :D :xmas:

Kutittaa vaan. Ja turpoo jos kovasti allerginen.

Ne yleensä ilmestyy silleen et yhdessä läjässä monta pattia ja tarkkasilmäinen voi nähdä pienen hyppivän kirpun. Mä oon nähny kerran, se on sairaan pieni.

Jos oleskelette linnunpesän lähellä, teillä on ulkona käyviä eläimiä jotka nukkuu samassa sängyssä tai makaa sylissä jne niin suuri epäilys... :wave:

Yhteistyössä