Vesirokkorokote..kukaan ottanut lapselle/ottaisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oltermanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tutkimuksta sponsoroi Sanofi Pasteur MSD-yhtiö.

Jos mietit heidän tarkoitusperiään, niin...
Tiesitkö muuten, että useat joka päivän elektroniikka ja uudet lääketieteelliseen tekniikkaan liittyvät keksinnöt syntyvät tutkimuksissa, joita rahoittaa sotateollisuus ulkomailla? Uusia juttuja testataan ensin ohjuksissa jne. jonka jälkeen loppukehitttelyllä samoista keksinnöistä väännetään ihmiselle hyödyllisiä vekottimia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tutkimuksta sponsoroi Sanofi Pasteur MSD-yhtiö.

Jos mietit heidän tarkoitusperiään, niin...
Tiesitkö muuten, että useat joka päivän elektroniikka ja uudet lääketieteelliseen tekniikkaan liittyvät keksinnöt syntyvät tutkimuksissa, joita rahoittaa sotateollisuus ulkomailla? Uusia juttuja testataan ensin ohjuksissa jne. jonka jälkeen loppukehitttelyllä samoista keksinnöistä väännetään ihmiselle hyödyllisiä vekottimia.

Edelleen, aivan sama! Kun mun lapset ei ole vesirokkoon sairastuneet, eli rokote on tehonnut.
Salaliittoteoriat ei ole koskaan jaksaneet kamalasti kiinnostaa. Sotateollisuus ja lapsen rokote on kuitenkin aika kaukana toisistaan, samoin ohjukset ja munasolun luovutus (tästä väännettiin eilen).

en aijo ottaa rokotetta tytöille..saavat sen sitten sairastaa kun on sen aika..mun veljelle 15 v ja siskolle 12 v tuli rokko eivät olleet mitenkään pahana kun sai sitä rasvaa laitettua ja kumallekaan ei tullu arpia eikä jälitautia....käytiin kyllä mutta ei tarttunnut edes alkuvaiheessa ja nyt en halua sitä kun olen raskaana