Vesirokko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäsevain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäsevain

Vieras
Tytöllä on vesirokko ja näppylöitä on tullut todella paljon.
Millä voisi helpottaa riepuraukan oloa kun näppylät alkavat kutiamaan?
Pitääkö niitä vesikelloja varoa etteivät rikkoonnu?

Fiksut ja viisaammat vinkkejä kaipaisin!=)

Kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
apteekista löytyy apuja :)

Juu, niin ajattelin tehdä, mutta tarkoitin lähinnä, että onko jokin tietty voide hyväksi koettu. Mitä kannattaisi vaikka ostaa. Suositteluja siis.

Apteekissa kun on tarjolla muutamaa vaihtoehtoa.

Yliopiston apteekki myy vesirokkovoidetta, on siis heidän oma valmisteensa. Hinta muistaakseni vähä alle 9e. Ataraxia kaveri käytti pojillaan mut sitä saa vaan reseptillä. Sinnkivoiteestakin oon kuullu olevan apua. Mentolspriitä ei apteekissa suositellu kun sano et jos iho vähänkään rikki niin kirvelee, mut toki olen tätäkin kuullut suositeltavan.

Menin ostamaan lapsilleni apteekista vanhan ajan mentholispriitä, ja hyvä ettei apteekkari nauranut minua pihalle. Sanoi että on sitä nykyisin tehokkaampiakin keinoja kutinaa hoitaa. Ehdotti kylmägeeli-perusvoideseosta(sitä meillä lääkäritkin suosittelee). ja voin sanoa, että meillä pikkupotilaat oli enempi kuin tyytyväisiä. Eivät edes yrittäneet raapia itteään, vaikka rakkuloita oli joka paikka täynnä. Meillä koettiin todella tehokkaana kutinan hoitona tuo seos, jota itse kotona sekoittelin.

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Menin ostamaan lapsilleni apteekista vanhan ajan mentholispriitä, ja hyvä ettei apteekkari nauranut minua pihalle. Sanoi että on sitä nykyisin tehokkaampiakin keinoja kutinaa hoitaa. Ehdotti kylmägeeli-perusvoideseosta(sitä meillä lääkäritkin suosittelee). ja voin sanoa, että meillä pikkupotilaat oli enempi kuin tyytyväisiä. Eivät edes yrittäneet raapia itteään, vaikka rakkuloita oli joka paikka täynnä. Meillä koettiin todella tehokkaana kutinan hoitona tuo seos, jota itse kotona sekoittelin.

Ja mulle taas just viime viikolla apteekkari mentholispriitä suositteli ja kyllä se autto,muista mulla ei ole kokemustakaan.!

Meillä kans joka paikka täynnä näppylöitä,silmäluomista ja korvalehdistä suun limakalvoille asti...nyt kyllä jo paranemaan päin.

meillä pojalle auttoi mentholisprii, mut tytölle piti käydä atarax-kuuri hakemassa lääkäriltä. Se on sellasta allergia lääkettä. Saa vain reseptillä. Tytöllä kutis pahemmin kuin pojalla siis.

Yhteistyössä