Vesileppis Leppävirralla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oltiin viime talvena siellä viikonloppu lasten kanssa. Lapset tykkäsi ite en oikein. Oli jotenki karu ja epäviihtyisä. Kuopion Rauhalahti paljon parempi sinne mennään ensi talvena.

Alkuperäinen kirjoittaja topsi:
Oltiin viime talvena siellä viikonloppu lasten kanssa. Lapset tykkäsi ite en oikein. Oli jotenki karu ja epäviihtyisä. Kuopion Rauhalahti paljon parempi sinne mennään ensi talvena.

ollaan oltu ja meistä taas siellä oli aika pliisu se allas-osasto... ruuat yms kylläkin tosi ok!

olisi vaan aika tavalla lyhyempi toi matka...

tämän ketjun perusteella jo innostuin tutkimaan tuon vesileppiksen sivuja ja olin jo varaamassa meille perhelomaa, mutta kyseisestä paikasta ei niille päiville kuin olisin halunnut löytynytkään tilaa.. voi harmi..

Minusta siellä ei tosiaan ole oikein mitään mikä tekisi siitä kylpylän :/ Mielestäni se on ihan tavallinen uimala. Lastenallas on ihan naurettava läntti ja se vesiliukumäki on sitten ainut semmonen lasten juttu ja sekin tulee melko syvään altaaseen, joten kovin pieniä lapsia siihen ei voi laittaa.

Ja sitten jos miehen kanssa kaksin haluisitte mennä, niin noh... ehkä se olisi parempi siihen tarkoitukseen, onhan siellä poreallas ja joitain hierovia suihkuja yhdessä altaassa.

Mutta edelleen - minun mielestä kylpylä on ihan jotain muuta...

oon ko paikassa käynyt ja ihan kiva paikka se oli. Nyt kävin viime keväänä (en uimassa) niin kauhistuin lippujen hinnasta. Mutta siis siellä on ainakin hyvät ruuat ja allasosastokin ihan jees, paitsi silloin tuntui että klooria aivan älyttömät määrät vedessä, kun silmät vuosivat kuin seulat.
Ja hotellihuoneista en tiedä kyl mitään...

Yhteistyössä