M
Mari
Vieras
Meidän 9v poika menossa parin viikon päästä vesikivesleikkaukseen. Onko ketään, jonka lapselle ko toimenpide tehty? Oliko kipuja leikkauksen jälkeen? Entä voiko mennä seuraavana päivänä kouluun?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Älä nyt kuvittele, että seuraavana päivänä kouluun... Olisitko itse mennyt esim. synnytystä seuraavana päivänä. Lapsi tarvitsee aikaa ja huolenpitoa, toivottavasti järjestät itsellesikin sairauslomaa, jotta voit hänestä huolehtia.
Minä sain palkallista hoitovapaata ihan mukisematta lasten kitarisaleikkauksiin. Ehkä mun pomo ei tiennyt ettei ole pakko antaa, miesvaltainen alaSiis mielenkiintoistahan tässä on se, että sinä et (hyvin tod.näk.) saa palkallista vapaata töistä lapsen hoitoa varten, koska kyseessä ei ole äkillinen sairaus vaan ennalta tiedetty leikkaus. Palkatontahan saa varmastikin.
Meillä sama tilanne, kun pojan korvat putkitettiin ja kitarisa poistettiin. Onneksi oli myötämielinen esimies, jolle kelpasi, että teen sairasloman ajan työt viikonloppuna (olen tutkija).