Vertaistukea!!

Poika 1v10kk on ollut kuumeessa ja flunssassa kohta viikon, nyt onneksi kuume helpottaa. Lääkärissä käyty ja poika juo hyvin, mutta Ei syö :ashamed: Siis saattaa syödä pari lusikallista päivän aikana ja nyt kyllä alkaa hermostuttaa...siis kai normaalia kipeänä, mutta eka kerta meillä kun näin pitkään syömättä. Hoikka kun on muutenkin...
 
Mä hermoilin itse samasta asiasta, mutta ruokahalu palaa kyllä ajan kanssa. Mutta jos kerta juo, anna vellejä! Ja jos löytyy hyvä tehosekoittaja, tee tavallisesta ruuasta velliä. Laimenna koko "sotku" juotavaksi maidolla. Meillä ainakin pinempänä meni hyvin alas ja mun olo oli huojentunut.
 
uusavuton
Söisköhän niitä purkitettuja sokeroimattomia, mutta silti niin hyviä jälkkäreitä? Meidän poju tykkää Semperin sellaisista mangokauraherkuista, mangobanaanijutuista jne. Sais vähän sitä verensokeria ylös, niin ehkä vaikuttais ylipäätään ruokahaluun kohentavasti.
 
Meillä poika oli flunssassa, ei kuumetta. 2 viikkoa meni, että söi vaan puuroa, jugurttia ja banaani/hedelmämössöjä. Hyvin pärjäs näköjään ja nyt on ruokahalu taas palannut: tankkaa koko 2 viikon edestä!
 

Yhteistyössä