Eli siis olen kirjoitellut tuonne lokakuisiin ja tilanteeni olisi seuraavanlainen.. olen siis raskausviikoilla 6+ ja lapsi ei siis ole suunniteltu ja minulla on ennestään kaksi lasta.. esikoinen täyttää 6 maaliskuussa ja kuopus on 10kk ja täytän siis itse 23 maaliskuussa.. Jos lähdetään siitä että 10kk tyttöni vauva aika on ollut tosi raskas ja ensimmäiset 8vkoa huudettiin joka ilta ja tähän päivään mennessä ei ole nukkunut ainuttakaan yötä kokonaan.. Meillä ei ole myöskään miehen kanssa ketään ketä olisi auttamassa tai vahtisi lapsia että saataisiin yhteistä aikaa.. lapsia on siis molempia yhtä aikaa vahdittu kerran koko 10kk aikana puolitoista tuntia joten jaksaminen on välillä vähän kortilla kun ei saa levätä tai viettää yhteistä aikaa ja hoitaa parisuhdetta.. joten mietityttää kolmannen lapsen saaminen ja pitäminen, että miten sitä tulee jaksamaan sitten kun on kaksi ihan pientä, mutta kuitenkaan ei haluaisi välttämättä kesken laittaa mutta pakko olisi ajatella omaa jaksamista tulevaisuudessa.. tarkotus ei ole kuulostaa itsekkäältä mutta en tiedä miten muuten asian ilmaisen.. :ashamed: Olisi mukava kuulla muiden kokemuksia, mutta moraali saarnaa en kaipaisi koska tiedostan kyllä itse tilanteen.. :ashamed: