Verta yhdynnän jälkeen? Outoa vuotoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syöpä? raskaana? mitäh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syöpä? raskaana? mitäh?

Vieras
Olen 5-6 vuotta syönyt pillereitä. Reilu 1 vuosi sitten vaihdoin diane novasta tähän tasminettaan. Ei ongelmia! Mutta nyt reilu kk sitten seksin jälkeen aloin vuotaa verta. Siis vatsa oli vähän ehkä kipeä...(tunne että pieru hukassa) Veri oli aluksi punaista ja ajattelin että menkat alkoivat. Minulla oli siinä vaiheessa pillerilaatta jo toinen menossa. Verta tuli 3 päivää ja sitten se muuttui ruskeaksi ja vuodin sitä vielä vähän aikaa. Sitten minulta "putoili" vessa käynneillä pieniä sormenpään kokoisia verihyytymiä. Täh? Eli tosiaan menkkojen ei pitänyt alkaa tässä kuin vasta reilun 2 viikonjälkeen, söin pillereitä jo toista laattaa. No, nyt joka kerta seksiäharrastaessa tulee verta ja se on punaista. Sen jälkeen muuttuu ruskeaksi ja valun pari päivää sitä. En tiiä onko mainittavan arvoinen asia mutta ekalta pillerilaatalta unohdin ottaa pillerin. Mutta tämä oireiluhan alkoi vasta toisessa. Ikinä ei oo tämmöstä ollu :( Pelottaa! Gynelle on aika tällä viikolla, tulin silti tänne avautumaan.

Eikä varmasti oo kuivuudesta kyse, olen ollu epätavallisen liukas...tai jotain.
Pelkään kohdunkaulansyöpää :( Yhdessä vaiheessa mietin raskauden mahdolisuutta koska kaikkea on ollut, närästystä, etovaa oloa, nuhaista oloa, rinnatki muka vähän paisunu muttei kipeet, kylmiä väreitä, väsyttää, huimauskohtauksia.

Mul oli samanlaista tiputteluvuotoa ja hyytymiä sekä seksin jälkeen vuotoa, ei löytynyt syytä , papa 2-luokkaa mut muuten kaikki ok. Ultrassakin kävin. Toivottavasti tämä helpottaa huoliasi. Niin ja ei mulla edes hormoniehkäisyä, voi siis ilmankin tiputella. Sain nyt pillerit hoidoksi näihin vuotoihin, saa nähdä auttaako.

Voisi olla ehkä hiertymä jossain sellaisessa paikassa emätintä, mis ei ole tuntoa? Itsellä oli samantapainen ongelma, yhdynnän jälkeen tuli vähän verta ja sänkyyn jäi pieniä ihon kokkareita mutta siihen liittyi kipua - oli kyseessä hiertymä emättimen suulla.

Yhteistyössä