Verta ulosteessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kriztina83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
onko punajuurta syönyt?

Asian vierestä...Mä ite kerran säikähdin ihan järkyttävästi kun mun pissa ja uloste oli ihan punaista. Sit muistin myöhemmin että olin illalla syönyt paljon punajuurisalaattia joka värjäsi ne. Ehin olla jo ihan varma että nyt oon kyllä vakavasti sairas!
Mutta tämän ketjun aapee on jo vastannut ettei lapsi ole syönyt punajuurta!

iltaa kaikille!!

ja tässä taas tätä: ei, ei ottaneet lääkäriinkään.. ei ollu aikoja... kysyivät samoi mitä ketjun alussa ja sanoivat että (taas kerran siis TAAS KERRAN SANOIVAT) tarkkaile tilannetta ja soita uudestaan jos tulee... ou jeah meidän pojalla on tapana tehdä tyhjennys illalla...!!! |O

noo onneksi sekin aika on nyt ohi ja nyt kaikki normaalia.. eli huokasen siis kai ny helpotuksesta, vaikken vieläkään tiedä mistä johtui... ei punajuuresta, ei ees ketsupista, eikä punasesta mehusta :whistle:

no se määrä siis sillo eile säikäytti, mut jospa nyt ois et johtu jostai haavaumasta tai et oli ollu löysällä pari päivää... mut jos vaan edes pisaran verran tulee ni ajan suoraa OYS:siin ja sanon tulee ku hanasta! mä en enää jaksa tota TK:ta! |O

Asian vierestä...Mä ite kerran säikähdin ihan järkyttävästi kun mun pissa ja uloste oli ihan punaista. Sit muistin myöhemmin että olin illalla syönyt paljon punajuurisalaattia joka värjäsi ne. Ehin olla jo ihan varma että nyt oon kyllä vakavasti sairas!
Mutta tämän ketjun aapee on jo vastannut ettei lapsi ole syönyt punajuurta!
Ja sitä on väriaineenakin joissakin tuotteissa.