verta pissassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaannuin

Vieras
mieheltä löytyi verta pissasta... :(
oon koittanu googlettaa kaikkee siitä, mut jotenki tuli sellanen olo et tästä ei nyt voi hyvää seurata... ;(
Ens viikolla vasta tarkemmin tutkitaan näyte ja sit tiedetään...ehkä enemmän...

Perkele tätä epätietoisuutta!!!!!!

mitään muuta oiretta ei oo eikä kipuja. tuskin on sukupuolitauti kun on liki 10 vuotta uskollisena oltu ja yhteiseloon hyvinki tyytyväisiä...siis ei oo syytä pettää.. mulla ei oo mitään oireita ainakaan..

sukupuolitauti voi ihan oireettomana olla pitkäänkin, mut virtsatulehdus on yks vaihtoehto, joku haavauma virtsaputkessa, munuaisissa oleva vika. Isompi tai pienempi. Meillä pojalla oli viime vuonna (silloin 5v) vaivana sellainen et pissan jälkeen tuli aina jonkin verran kirkasta verta. Mitään syytä ei löytynyt, munuais arvoja tai jotain sellaisia tarkkailtiin kuukauden ajan, munuaiset ultrattiin, otettiin röntgen kuva ja verikokeita. Lopulta päädyttiin oletukseen et kyseessä oli virusperäinen virtsa tulehdus. Yleensä virtsatulehdus näkyy pissanäytteessä, koska se on yleensä bakteerien aiheuttama.

http://www.poliklinikka.fi/?page=6360726&id=0375452&

Ton löysin sulle mutta olet saattanut jo itsekin käydä ko. sivuilla...

Hematuria ja verivirtsaisuus -sanoilla löytyy paljon tietoa.

siis siitä pikatestissä näkyi ettei ole tulehdusta tai niin se lääkäri ainaki sano..
Mut mitä niin se on arvotus ja mua ehkä vähän hirvittää.... :( eikä niin vähänkään..pakostaki mieleen tulee joku syöpä tai jotain... Perkeleeee!!

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä