verta pissassa, ei tulehdusta, koko ajan pissahätä??

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
Onko kellään tietoa tai samaa vaivaa, eli ku oot käyny pissalla ni tuntuu et ei muka rakko tyhjentynyt, jää vieläkin pissahädän tunne?
Mulla verta pissassa (ei näy paljain silmin..) ollut jo puolisen vuotta, viimeks oli 3+:lla ( ? ) mitä lie tarkoittaa ja nyt oli 1:llä...
Mutta tulehdusta ei löydy, mulle on tehty ultraääni ( munuaiset, kohtu, virstarakko ym. ) ja kaikki oli täysin normaalissa kunnossa, on tehty myös gynegol. tutkimukset ja kaikki on paremmin ku hyvin..
Viimeks lääkäri vaan totes ( julkisella) että ei hän oikeen osaa auttaa
:whistle:
Ja sano et toisilla ihmisillä on vaan tällänen taipumus et aina on verta vähä pissassa...onko muka normaalia? :/
Olen sairastanut kymmeniä virtsatulehduksia viimesen 5 vuoden aikana..Nyt ei oo ollut jostain syystä tulehdusta kesän jälkeen, mikä mulla on oikeen :ashamed: Pitäskö mennä yksityiselle vai uskoa vaan lekuriin..

mulla välillä paljon virtsatulehduksia, tulee mm. siitä jos en käy ennen ja jälkeen seksin pissalla. suosittelen syömään karpaloita ja muutenkin c-vitamiinia

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
ei oo mitään tauteja, kaikki on tutkittu :/
ja ei ole kyse virtsatulehdulehduksesta..

niin siis jäi oma viestini kesken, mullakaan ei ole tulehduksia vaikka oireet ovat, auttaa kun syö just esim. karpaloita.

Mieheltäni vastaavissa oireissa selvitettiin myyräkuumeen mahdollisuus. Joskus harvemmin ruoka/juoma voi värjätä, esim. finrexin mustaherukka värjäsi miehelläni, ei ollutkaan verta.

Yhteistyössä