S
sassa
Vieras
olen tehnyt positiivisen raskaustestin kotitestillä ja piti mennä lääkäriin tekee toinen testi mutten ole vielä käynyt.lääkäri halusi varmistaa asian mutta tein niin monta testiä että lääkäri sanoi että olen kyl raskaana.siinä samassa jouduin kertomaan lääkärille jatkuvista vuodoista joita on ollut yli viikon.alkoi pienillä "tuhruvuovoilla" ja nyt tulee kun lähtee liikkeelle kunnon veriryöpyt välillä.harvoin mutta kuitenkin.äsken jouduin lattialta pesemään verta pitkin matkalla vessaan.helposti tuli läpi kun olin lähes alusvaatteilla.se on ihan verta eikä mitään ruskeahkoa tms.vuotoa.alussa oli pientä oranssinruskeahkoa turhrua vain paperissa vessassa käydessä.pelkään et on tullut keskenmeno.oon tosi heikossa kunnossa muutenki koska minulla on raskausoireet, ja sairastan anemiaa ja hempparit on pohjalukemissa vuotojen takia!mitä neuvoisitte tekemään? kuinka voisin varmistaa olenko enää raskaana? aattelin huomenna soittaa terveyskeskus päivystykseen jos ne osais auttaa.anemia ja pitkäkestoinen vuoto EI sovi ilmeisesti yhteen!toisaalta menkat minulla on aina runsaat ja pitkät, siksi käytin hormonikierukkaa vielä viimekuussa. mitkä asiat voi aiheuttaa raskauden alussa vuotoja? onko kokemuksia tällaisesta tilanteesta? onko enää toivoa jäljellä vai voinko sanoo hyvästit raskaudelleni (josta ehdin niin paljon iloita)