?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lasketaan. Tämä muuten olisi ok, mutta jos tulee mätkyjä, niin niitä ei lasketa menoiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lasketaan. Tämä muuten olisi ok, mutta jos tulee mätkyjä, niin niitä ei lasketa menoiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no saako sosku muka tietää ne palautusten määrät? itse olen ainakin saanut aina saman verran tt-tukea palautusten määrästä riippumatta.
Alkuperäinen kirjoittaja tt:Mikä teitä vaivaa? Vastaatte kyllä, vaikka tosiasiassa näin ei ole kaikkialla. Hölmöö....
Alkuperäinen kirjoittaja mä:valitettavasti. Aika epäreilua tosin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tt:Mikä teitä vaivaa? Vastaatte kyllä, vaikka tosiasiassa näin ei ole kaikkialla. Hölmöö....
Öö, koska LAIN mukaan tttukiasiakkaiden kaikki nettotulot huomioidaan. Jos ne jossain jätetään huomiotta, se perustuu aina virkailijan päätökseen eli henkilö saa tavallaan harkinnanvaraista tttukea.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sosku pyytää sen verotuspäätöksen ja lukee siitä ootko saanu palautuksia ja kuinka paljon. Ja pääsääntöisesti lasketaan tuloksi ainakin isommat summat... Ja jos on paljon palautuksia, lasketaan niitä tuloksi vielä esim tammikuullekin.
Alkuperäinen kirjoittaja tt:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sosku pyytää sen verotuspäätöksen ja lukee siitä ootko saanu palautuksia ja kuinka paljon. Ja pääsääntöisesti lasketaan tuloksi ainakin isommat summat... Ja jos on paljon palautuksia, lasketaan niitä tuloksi vielä esim tammikuullekin.
Kuinka paljon on iso summa? Ei ainakaan muutama tonni.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:valitettavasti. Aika epäreilua tosin![]()