verokorttiasiaa... vähennyksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapuva

Vieras
Eli tuohon aiempaan ketjuun liittyen vähän...

Juu, soitan huomenna ja selvitän asian ammattilaisella...

Te asuntovelalliset, näkyykö teillä netissä vero.fi vain oma osuus vähennyksen alaisista koroista?

Kun mun tiedoissa näkyy et korkoja ois n. 1550?.

Nettipankissa kävin laskee paljo tulee tälle vuotta korkoja, suurinpiirtein sama!

Alkuperäinen kirjoittaja aapuva:

Te asuntovelalliset, näkyykö teillä netissä vero.fi vain oma osuus vähennyksen alaisista koroista?

Nettipankissa kävin laskee paljo tulee tälle vuotta korkoja, suurinpiirtein sama!

Eli täytyykö tuota summaa lähtee vielä puolittaa, velka siis yhteinen?

Verokortilla ja siten myös siellä vero.fi palvelussa näkyy vain sinun omat korot. Puolison korot näkyy hänen omalla verokortillaan. Verokortilla ei näy mitään puolison tietoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja aapuva:

Eli täytyykö tuota summaa lähtee vielä puolittaa, velka siis yhteinen?

Kyse oli siis miten pankin sivulla näkyy... riippuu pankista varmaan. Meillä näkyy pankissakin vain omat osuudet.

Meillä nettipankissa (nordea) näyttää vaan sen kokonaiskoron, samoiten kun näyttää koko lainasummankin kummallakin, ei puoliksi.

Luulen et nettipankissa on se puolitettava määrä joka voi hyvinkin olla sama kuin korkeammalla korolla ollut puolikas korkomäärä edellisvuonna. Olipas sekavasti selitetty...

Alkuperäinen kirjoittaja kl:
Meillä nettipankissa (nordea) näyttää vaan sen kokonaiskoron, samoiten kun näyttää koko lainasummankin kummallakin, ei puoliksi.

Luulen et nettipankissa on se puolitettava määrä joka voi hyvinkin olla sama kuin korkeammalla korolla ollut puolikas korkomäärä edellisvuonna. Olipas sekavasti selitetty...

Niin siis kun se verokortti pohjaa sun edellisvuoden maksettuihin korkoihin, nyt on korot laskussa joten siksi voi se summa olla suurinpiirtein sama. Itellä ainakin nousi vero% kun korot laski.

Niin siis kun se verokortti pohjaa sun edellisvuoden maksettuihin korkoihin, nyt on korot laskussa joten siksi voi se summa olla suurinpiirtein sama. Itellä ainakin nousi vero% kun korot laski.

näin tämä meneekin! aloin tarkistaa 2009 verotuksen lainankorot. Mun verokorttitiedoissa näkyi nyt netissä täsmälleen puolet siitä summasta!

Ilmoitin nyt nettipankissa laskemieni korkojen summat yhteen ja ilmoitin ne!

Hitto et pitää tehdä itse asiat niin vaikeiks, ja melkeinpä keskellä yötä :ashamed:

Yhteistyössä