veroehdotukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jensku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jensku

Vieras
Ketkä ovat saaneet ja miten kävi ?

Meillä mies sai...onneksi on tulossa palautuksia.
Samoin sisko ja äitikin sai omat ehdotuksensa ja heillekin on tulossa palautuksia.

Mutta missä on mun ehdotus ????

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Ketkä ovat saaneet ja miten kävi ?

Meillä mies sai...onneksi on tulossa palautuksia.
Samoin sisko ja äitikin sai omat ehdotuksensa ja heillekin on tulossa palautuksia.

Mutta missä on mun ehdotus ????

Kyllä meille on aina tullut samana päivänä miehen kanssa? Oletteko naimisissa tai onko teillä yhteinen lapsi? Silloin kun me oltiin vielä lapsettomia ja avoliitossa, niin tuli eri aikaan.

Tänään tuli. Mua muistettiin mätkyillä jotka kyllä oli tiedossakin. Isännästä ei vielä tietoa. Jahka tuo kotiutuu, niin nähdään tuleeko sillekin perinteiset mätkyt vai ei.

Jaahas muut taas saa tietää ja mä joudun miehen takia odottamaan omia tietojani, mies on yrittäjä ja jostain syystä sit verotietojen tulo kestää.. Kaiken huippu on se et mies saa itse tietää kirjanpitäjältään heti et paljon saa/joutuu maksamaan suunnilleen ja mä sit odottelen omia tietojani.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaahas muut taas saa tietää ja mä joudun miehen takia odottamaan omia tietojani, mies on yrittäjä ja jostain syystä sit verotietojen tulo kestää.. Kaiken huippu on se et mies saa itse tietää kirjanpitäjältään heti et paljon saa/joutuu maksamaan suunnilleen ja mä sit odottelen omia tietojani.

Mun mies on myös yrittäjä ja tänään tuli veroehdotus. Ihan samoin kun mullekin.

Yhteistyössä