verkkopankki ja tilin saldo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ööö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23388169]No katso siitä paljonko sulla on katevarauksia.[/QUOTE]

Jos tilin saldo on 100€ ja käytettävissä 34€ niin eiköhän se siitä selvinnyt paljonko on katevarauksia.....

Jos tilin saldo on 100€ ja käytettävissä 34€ niin eiköhän se siitä selvinnyt paljonko on katevarauksia.....

No niin niin, se olikin pointti. Kun ap vastasi että kun ei ole ostanut mitään ainakaan viikkoon ja tuntui epäilevän että kysymys olisi katevarauksista, niin sanoin vaan että sen voi ihan itse todeta sieltä verkkopankista.

Ap, en nyt muista ihan tarkkaan mutta ainakin OP:n verkkopankissa se lukee muistaakseni jossain siinä tilien yhteenveto tai vastaavass akohdassa.

ku ei mun tilillä oo mitään ostosta mikä olis niinku odottamas.. ku nehän joskus jää silleen sellaiselle harmaalle alueelle kestää päivän tai pari ennenku se maksu menee tms? mut ei mulla just nyt oo sellasia..

[QUOTE="vieras";23388222]

Ap, en nyt muista ihan tarkkaan mutta ainakin OP:n verkkopankissa se lukee muistaakseni jossain siinä tilien yhteenveto tai vastaavass akohdassa.[/QUOTE]

Eiku tilitapahtumat.

Yhteistyössä