Verkkokauppa Anton&Nina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
Kuulin et uusi lastenvaatteiden verkkokauppa Anton&Nina on avattu. Pitäis ostaa 2v tytölle vaatetta enkä kerkee kauppaan kun on vauvakin talossa. Onko kokemuksia??

[QUOTE="vieras";22228777]"Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen."[/QUOTE]

Eihän täällä sitten saa puhua enää mistään!

Haloo käytä niitä aivojas... Eihän sitten sais puhua reimatec haalareistakaan ku seki olis mainostamista...

[QUOTE="vieras";22228777]"Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen."[/QUOTE]

Eiköhän Anton&Nina ole niin iso liike, ettei niiden tarvitse käyttää keskustelupalstoja mainostamiseen, kuten noiden "olohuoneennurkkapuotien" Näyttävt mainostavan oikein maksullisissa lehdissä sadoilla tuhansilla vuodessa.

Sama firma pyörittä ainakin Espritin myymälöitäkin ympäri Suomea lastenvaatekauppojen lisäksi.

Kallis.. Siis Anton&Nina on yleensäkin kallis. Samat vaatteet saa halvemmalla muualtakin. Mutta mikäs siinä jos tahtoo maksaa :)

Tämäkin on totta. :) Just kävin sunnuntaina kyseisessä liikkeessä (sen viimeisen kertani :D) ja kun ei myyjät suostuneet edes vastaamaan, kun koitin jotain kysyä, niin kävelin toiseen liikkeeseen, jossa tiesin myytävän samaa haalaria. Siellä oli tosi ystävällinen myyjä ja haalarin sain vitosen halvemmalla. =)

[QUOTE="vieras";22229039]Eiköhän Anton&Nina ole niin iso liike, ettei niiden tarvitse käyttää keskustelupalstoja mainostamiseen, kuten noiden "olohuoneennurkkapuotien" Näyttävt mainostavan oikein maksullisissa lehdissä sadoilla tuhansilla vuodessa.

Sama firma pyörittä ainakin Espritin myymälöitäkin ympäri Suomea lastenvaatekauppojen lisäksi.[/QUOTE]

Ei siellä kyllä Espritiä myydä :) Muutamia vuosia sitten valikoimissa oli vielä merkkituotteita, joissa hinta-laatusuhde ok. Nyt taitaa olla vaan lähinnä halpismerkkejä.

Sanoisin sulle et vedä vittu päähän ja pakene vuorille.

Anton&Nina kallisko? Itse olen useasti ostanut esim normaalihinnalla 4,95 maksavan Name it bodyn. Polar o pyretissä vastaava body on melkein 20€. Samaisessa liikkeessä on mielestäni laaja valikoima ja isoja myymälöitä. Taas kun vertaa Polar o pyretiin niin siellä on tosi suppea valikoima. Toki sieltäkin olen löytänyt paljon ihania vaatteita.

Minusta liikkeessä on tarpeeksi valikoimaa ja palvelua saa jos haluaa... Ainakin itse olen saanut aina asiallista palvelua, mutta jos olen halunnut katsella niin senkin on saanut rauhassa tehdä!
Asioin kyllä useammassa heidän liikkeissään ... Lempäälä, Kempele, Oulu, Haukipudas ja Rovaniemi...
Lapseni käyttää kyllä tuttaa, benettonia ja name it:iä kaikkia merkkejä! Mielestäni niiden hintataso on hyvä... Polarn o pyret on minulle liian kallista :0...
Muuten te jotka käytätte villahaalareita!
Niitä oli liikkeessä ihan älyttömän hyvä valikoima.... ;)
Useampi ystäväni on tilannut verkkokaupasta ja kehuneet palvelua....
Itsellä ei ole tarvinut tilata kun liikun niiin paljon, että käyn liikkeessä asioimassa...

Yhteistyössä