V
vieras
Vieras
Miksiköhän minulla on käsissä verisuonet koholla?Vaikka pidän vaakatasossa kättä niin ne pullottaa.Yleensä jos roikottaa kättä alaspäin niin pullottavat silloin mutta nyt ihan vaakatasossakin..Tietääkö joku??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Meinas laatta lentää kun luin verisuonet pizzassa :x :x
Anteeksi, off topic :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Minä ainakin olen niin laiha, ettei suonilla ole muuta mahdollisuutta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksiköhän minulla on käsissä verisuonet koholla?Vaikka pidän vaakatasossa kättä niin ne pullottaa.Yleensä jos roikottaa kättä alaspäin niin pullottavat silloin mutta nyt ihan vaakatasossakin..Tietääkö joku??
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Mulla on toisen jalan polvitaipeessa ollut aina verisuonet pinnassa, varmaan luvassa ihanat suojikohjut jossain vaiheessa :kieh:
Voisko olla jotain tukos hässäkkää? Johtuen vaikka suolasta? Mä ei tiedä.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuumaverinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksiköhän minulla on käsissä verisuonet koholla?Vaikka pidän vaakatasossa kättä niin ne pullottaa.Yleensä jos roikottaa kättä alaspäin niin pullottavat silloin mutta nyt ihan vaakatasossakin..Tietääkö joku??
Onko sulla kuuma? Verisuonet pinnassa, ku elimistö yrittää jäähdyttää sun systeemejä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kuumaverinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksiköhän minulla on käsissä verisuonet koholla?Vaikka pidän vaakatasossa kättä niin ne pullottaa.Yleensä jos roikottaa kättä alaspäin niin pullottavat silloin mutta nyt ihan vaakatasossakin..Tietääkö joku??
Onko sulla kuuma? Verisuonet pinnassa, ku elimistö yrittää jäähdyttää sun systeemejä.
No on kyllä kuuma.Siitäköhän se johtuu.Kaikkea sitä panikoikin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kuumaverinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kuumaverinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksiköhän minulla on käsissä verisuonet koholla?Vaikka pidän vaakatasossa kättä niin ne pullottaa.Yleensä jos roikottaa kättä alaspäin niin pullottavat silloin mutta nyt ihan vaakatasossakin..Tietääkö joku??
Mulla ainakin näin. Nyt on sormet ihan jäässä ja suonet hävöksissä. Meeppä ulos vähäksi aikaa vähissä vaatteissa, niin varmasti häviää suonet
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kuumaverinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kuumaverinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksiköhän minulla on käsissä verisuonet koholla?Vaikka pidän vaakatasossa kättä niin ne pullottaa.Yleensä jos roikottaa kättä alaspäin niin pullottavat silloin mutta nyt ihan vaakatasossakin..Tietääkö joku??
Mulla ainakin näin. Nyt on sormet ihan jäässä ja suonet hävöksissä. Meeppä ulos vähäksi aikaa vähissä vaatteissa, niin varmasti häviää suonet
.
Pitää kokeilla.Yleensä olen kyllä takapuoli huurussa,eli ilmankos ei ole suonia näkynyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kuumaverinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kuumaverinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kuumaverinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksiköhän minulla on käsissä verisuonet koholla?Vaikka pidän vaakatasossa kättä niin ne pullottaa.Yleensä jos roikottaa kättä alaspäin niin pullottavat silloin mutta nyt ihan vaakatasossakin..Tietääkö joku??
.
Pitää kokeilla.Yleensä olen kyllä takapuoli huurussa,eli ilmankos ei ole suonia näkynyt![]()
Näinpä! Mutta muista keksiä joku järkevä syy värjöttelylle, jos joku naapuri sut äkkää. "Oon tässä vain hävitämässä mun verisuonia" "se vihellyshymiö"..
Eezy. Kun pidät sun kättä alaspäin sinne pakkautuu veri. Se tuottaa painetta joka taas saa suonet laajentumaan. Pienellä maalaisjärjellä kaikki hoituu.Miksiköhän minulla on käsissä verisuonet koholla?Vaikka pidän vaakatasossa kättä niin ne pullottaa.Yleensä jos roikottaa kättä alaspäin niin pullottavat silloin mutta nyt ihan vaakatasossakin..Tietääkö joku??