Veristä vuotoa...

Nyt on viikkoja 8+2. Tänään tuli vähän veristä vuotoa, myös alavatsaa ja selkää on särkenyt. Kivut tuntuu hyvin paljon samanlaisilta kuin menkkojen aikaan. Nyt olisi siis menkkojen aika, jos en olisi raskaana.
Onko muilla ollut vastaavaa? Onko raskaus jatkunut normaalisti? Oletko käynyt ultrassa tarkistuttamassa tilanteen?

 
Kirjoittelin eilen samantyyppiseen ketjuun vastaukseni, mutta tässä sinullekin minun tilanteeni.
Mulla tuli joskus rv 7 paikkeilla parina päivänä ihan kirkasta veristä vuotoa ja olin varma että kesken menee. Menkkakipuja ja alavatsan juilintaa mulla oli ihan alusta asti jonnekin rv 12 paikkeille, eli sekin kuului päivättäin asiaan silloin. Vuotoa kesti pari päivää ja sen jälkeen ei tullut edes ruskeeta vuotoa. Eka ultra oli vko 9 ja siellä sitten näkyi kuinka pieni sydän jumputti :heart: Eka ultra oli siis jo varattu ja eivät päivystykseen suostuneet ottamaan ultrattavaksi vaikka verta tulikin, koska edes alkuraskauden ultraa ei oltu tehty vielä.

Eli minun kohdallani tuo verenvuoto ei ainakaan liittynyt keskenmenoon, vaikka sitä kamalasti silloin tietysti pelkäsin.
Toivottavasti sinunkin kohdalla selviät pelkällä säikähdyksellä!!

tannuli rv 21+1
 
Kiitos vastauksestasi! Mulla on alkuraskauden ultra varattu tiistaille 18.3 eli pari pv olisi aikaa odoteteltavana. Päivystykseen siis on varmaan turha lähteä, ainakaan jos vuoto ei lisäänny. Ehkä pitäisi ottaa vähän rauhallisemmin, eikä heilua pää kolmantena jalkana aamusta iltaan. Mistäs löytyis se vastaavasta aiheesta oleva ketju? Voitteko linkittää.
 
En osaa linkittää sitä suoraan mutta tällä odotusaika-sivuilla se on ja sellainen otsikko kun Neuvolan raskaustesti. Kun luet läpi sen niin siellä ap myös oli huolissaan vuodosta.

Toivottavasti kaikki on hyvin ja ultrassa näkyy pikkuinen ihmisen alku!!
Tulehan kertomaan kuulumisia sitten kun olet ultrassa käynyt.
 
Mulla oli veristä vuotoa ihan pari tuntia tuossa jokunenpv sitten ja menin päivystykseen,tehtiin sisätutkimus ainoastaan jossa näkyi hiukan verta mutta raskaus edelleen jatkuisi kuitenkin.Nyt sitten tullut tummempaa vuotoa aina sillon tällös ei kokoaikasesti,joten täälläkin jännitys päällä miten käypi,ultra vasta 10.4.

Annu & masu-asukki 8+2
 

Yhteistyössä