veristä vuotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmentää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmentää

Vieras
Mulla alkoi eilen illalla yks kaks verinen vuoto, viikkoja tällä hetkellä 39+0, soitin sairaalaan ja sanoivat että ihan ok, ei muuta. Vuoto jatkuu edelleen, ei sitä paljoa tule ja on tällä hetkellä enemmän rusehtavaa, illalla oli punaista ja juoksevaa. Limatulppa irronnut reilu viikko sitten. Vauva on mahassa jotenkin kovin hiljainen, kyllä se välillä vähän muljahtaa, mutta voihan olla et sillä unet kesken vielä. Koko mahakin tuntuu olevan melko arka, mutta esim supistuksia ei näy eikä kuulu. Neuvola vasta iltapäivällä.
Onkos muilla ollut vastaavaa...? Aiemmissa raskauksissa ei ole verta tullut.

sitä itsekin vähän mietin, mutta eilen kun soitin niin sanoivat kaiken olevan normaalia... ihmetytti siinä sekin että kai ne neuvolassa olisi jotain sanonut aiemmin, jos ihan normaalia olisi että alkaisi vuoto yks kaks. Paljon sitä ei tule, mutta tulee kumminkin. Jotenkin sitä vaan muka tarvitee toisten mielipiteen, että on muka pätevämpi syy mennä sinne polille. (ettei ole muka niin "turhan hätänen" jos ei mikään olekkaan.

mulla vähän sama homma eilen, tosin seksin (tai miksiköhän sitä sähellystä mahan kanssa sanois) jälkeen, alkos tulla ensin enempi punaista mutta nyt rusehtavaa verta. Soitin kättärille, ja sanoivat kanssa et okei, mutta siltikin mietin pitäisikö mennä näytille, ihan oman ja vauvan hyvin voinnin vuoksi, siis itse kun stressaa niin kai tuo vauvakin stressaa samalla...? Mulla viikkoja on 38+3

Mulla alko esikosiesta tulla yhtäkkiä verta ihan tippumalla. ELi pöntöllä istuessa tuli tip tip tip tip... ja side täytyy hetkessä. Soitin Kättärille ja ambulanssilla sinne, olihan viikkoja 37+3. Kättärille päästiin ja saman tien lääkärille. Syytä verenvuodolle ei tiedetä, epäili yhtäkkistä kohdunsuun aukeamista. Tutkimuksessa kun meni vedet.

Pieni vuoto ei olisi haitannut, mutta kun tuli reippasti ja hyvä ettei lorissyt pönttöön.

Kuopuksen kanssa limatulpan jälkeen alkoi tulla veristä vuotoa, soitin kättärille ja siellä käytiinkin. Sai nyrpeän vastaanoton, mitä ihmettä tein sielllä kun ei ollut mitään hätää. Lääkäri ei edes halunnut nähdä, lähetti vaan kotiin vauhtia ottamaan. No pari päivää myöhemmin oltiinkin sitten taasen kättärillä toteamassa että lapsivetttähän se on mitä koko päivän on tiputellut, vauva syntyi seuraavana aamuna.

Oman mielenrauhan takia lähtisin kyllä.

No kyllähän jokapaikassa sanotaan että verenvuoto on aina hyvä syy lähteä näytille...
En tajua miten ne on sanoneet että kaikki ok, eihän ne voi TIETÄÄ jos ei tutki!

Mene äkkiä jo!

Niin mulle sanoivat sillon kuopuksen aknssa kun 7 aamulla soitin että jos jatkuu vielä verisenä 12 aikaan niin uusi soitto ja näytille. Sillon puhelimessa ollut oli sitä mieltä etteit arvii mennä, mutta koska aamulla sanottiin että pitää mennä, niin sanoin sen kätilölle ja menin.

kannattaa käydä näytillä varmuuden vuoksi,vaikka usein se verinen ja limainen vuoto on sitä limatulppaa ja kohdun suun aukeamisesta johtuvaa.näin varmasti on sairaalassakin ajateltu,mutta käys jossakin näytillä kuitenkin!

Mulla on aina tullut verta kun synnytys on käynnistynyt. Sitä se on varmaankin, mutta jos vaivaa ja supistuksia ei kuulu niin näytille. Jos vauva liikkuu vähän, näytille myös.

Yhteistyössä