Veristä vuotoa, mistä voi johtua!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eilen alkoi tulla vähän kirkasta veristä vuotoa alapäästä, vaikka kuukautiset oli vasta viikko sitten. Mulla on kohta kuuri loppumassa hiiva- ja emätintulehdukseen ("suppoja"), voikohan ne aiheuttaa tällaista?

tulehdus? tai sit on ns. jälkivuotoa mitä ainaki itellä joskus tuli menkkojen loppumisesta n. viikko! Mut jos välitipulletu jatkuu kananttaa käydä kynellä näytillä!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
tulehdus? tai sit on ns. jälkivuotoa mitä ainaki itellä joskus tuli menkkojen loppumisesta n. viikko! Mut jos välitipulletu jatkuu kananttaa käydä kynellä näytillä!

Miten monta päivää tiputtelu voi kestää? Mulla ei ole koskaan aiemmin ollut tällasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:

Miten monta päivää tiputtelu voi kestää? Mulla ei ole koskaan aiemmin ollut tällasta.

mul oli päivä kaks..
onko sul kierukka? sehän voi tehä tuota tiputtelua

mulla oli kerran juuri noin, että tuli menkat ja siitä vähän päästä alkoi verinen vuoto, joka paljastui sitten alkuraskauden keskenmenoksi. Onko mahdollista, et oisit raskaana?

Yhteistyössä