Veriset vuodot alkuraskaudessa yhdynnän jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuotelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuotelija

Vieras
Onko jollain muullakin veriset vuodot raskausaikana liittyneet aina yhdyntään ja miten raskaus on niiden jälkeen edennyt?

Minulla ei siis vuotoja ole muuten, mutta nyt jo pariin kertaan yhdynnän yhteydessä on alkanut tulemaan ihan kirkasta verta ja tietysti seuraavana päivänä sitten vielä vähän tuhrua. Muuten ei sitten kuitenkaan ole vuodellut. Raskauteni on vasta 8. viikolla. Onko jollain muulla ollut samalla tavalla yhdyntään liittyvää vuotoa ja mikä on ollut silloin noiden vuotojen syynä ja etenkin, että miten raskaus on jatkunut?

Mulla oli istukka kohdunkaulalla (paljastui vasta myöhemmin) ja yhdyntäkieltoa verisen tihkun vuoksi. Kannattaa varmaan tarkistuttaa asia ja olla nyt hetken hissukseen sen seksin kanssa.

mullakin oli istukka ihan siinä etuseinällä ja oli kanssa melki joka kerta veristävuotoa..ni meillä kans kielto/tauko,ja raskaus jatkui ihan normaalisti ja lapsi syntyi :) mut kannattaa ihan varmuudeks tarkistaa ettei oo mitään vakavaa..saas nähdä miten mulla kans menee sitten tän toisen kanssa :D

Sama juttu täällä, verinen vuoto johtui istukasta joka oli kohdunsuun edessä. Mulla oli sitä ennen ollut 2 keskenmenoa ja säikähdin kyllä vuotoa, mutta onneksi johtui sillä kertaa muusta syystä.

Istukkakin onneksi siirtyi pois kohdunsuun edestä ennen synnytystä.

Yhteistyössä