K
"Kifa"
Vieras
Kas kun ei hiusten- tai silmienvärin perustuva dieetti. Tai vaikka kengännumeroon. Hei, tuollaisenhan voisi keksiä itse ja ruveta tahkoamaan rahaa diettioppailla, kyllä aina joku uskoo. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko kukaan kokeillut, ja onko verisyhmään perustuva ruokavalio
parantanut oloasi, ja ehkä jopa laihduttanut sinua?
Minä olen AB- . Pitääpä guuglata millainen dieetti miulle sopis.
Googlasinkin jo. No, sen olen huomannut että kasvisruokavalio sopii miulle parhaiten. Kalaa myös olen aina tykännyt paljon käyttää. Heti kun aloin punaista lihaa syömään monen vuoden jälkeen (viime keväänä) niin alkoi kilojakin kertymään enempi. Myös maha kovettuu lihasta älyttömästi. :snotty: Mut minkäs sille mahtaa kun lihanhimo iski. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Metsästäjä;26657120:Minut vakuutti Dadamon kirjan tieto siitä että O-tyypille ei pitäisi antaa lainkaan penisilliiniä. Minulla todettiin jo lapsena penisiliiniallergia ( syöttämällä sitä minulle). Ei olisi alunperinkään tarvinnut lääkärin antaa jos olisi yhtään tiennyt veriryhmistä. Veriryhmät on kyllä pidetty aika salassa tavallisilta tallaajilta. Tiedättekö omanne? Terveyskeskuksessa ei ollut tietoa omastani. Miktä jos tarvitsen nopeasti verensiirron? Raskausajan neuvolakortista sen löysin. Pelkäänpä että tällä saattaa olla jotain tekemistä elintarviketeollisuuden ja lääketeollisuuden kanssa ja niiden tulojen kanssa. Romahtavat jos kaikki alkavat syödä terveellisesti. Ostin kirja Yliopiston kirjakaupasta (Ovatko yliopistotkin huuhaata?) ja aion kokeilla toimiiko ruokavalio käytännössä.
Silkkaa huuhaata, sanon.