V
vieras
Vieras
Onko kukaan kokeillut, ja onko verisyhmään perustuva ruokavalio
parantanut oloasi, ja ehkä jopa laihduttanut sinua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kukaan kokeillut, ja onko verisyhmään perustuva ruokavalio
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Silkkaa huuhaata, sanon.
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Minä olen AB- . Pitääpä guuglata millainen dieetti miulle sopis.
Googlasinkin jo. No, sen olen huomannut että kasvisruokavalio sopii miulle parhaiten. Kalaa myös olen aina tykännyt paljon käyttää. Heti kun aloin punaista lihaa syömään monen vuoden jälkeen (viime keväänä) niin alkoi kilojakin kertymään enempi. Myös maha kovettuu lihasta älyttömästi. :snotty: Mut minkäs sille mahtaa kun lihanhimo iski. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Minä olen AB- . Pitääpä guuglata millainen dieetti miulle sopis.
Googlasinkin jo. No, sen olen huomannut että kasvisruokavalio sopii miulle parhaiten. Kalaa myös olen aina tykännyt paljon käyttää. Heti kun aloin punaista lihaa syömään monen vuoden jälkeen (viime keväänä) niin alkoi kilojakin kertymään enempi. Myös maha kovettuu lihasta älyttömästi. :snotty: Mut minkäs sille mahtaa kun lihanhimo iski. :ashamed:
sul on tosi harvinainen veriryhmä. mul on ab plus ja oon kuullu että toi ab miinus on harvinaisin. mut tuskin toi rheesustekijä vaikuttaa siihe syömiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Minä olen AB- . Pitääpä guuglata millainen dieetti miulle sopis.
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Silkkaa huuhaata, sanon.
ja mä peesaan tätä =)
Alkuperäinen kirjoittaja tätä kokeillaan!:Tää kyllä kuulostaa paljon karppaamista järkevämmältä. Ei mitään huuhaata, niinkuin karppidietti!