Verikokeista kysymys (tsh, prl ja prog)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Duffy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Duffy

Aktiivinen jäsen
08.06.2008
1 675
0
36
Laitan tämän kysymyksen tännekki, täällä varmaan aiheesta enemmänk okemusta kuin tuolle kuumeilu-puolella.

Eli siis missä vaiheessa kiertoa nuo nyt otetaan. Oliko niin, että keltarauhashormoni kierron lopussa ja sit tuo maitohormoni heti kierron alussa? Mulla meni eilen vähän ohi se gynen sepustus. Mietin sitäki, että kun mulla on epäsäännöllinen kierto niin mistä sen tietää millon on kierron loppu?! Tai siis kuinka lähellä kuukautisia tuo keltarauhashormoni ois hyvä ottaa. Kiitos jos joku tietäväinen osaa vastata.

Ääks mulla on nyt kp22 vissiin menossa, enkä kyllä huomenna taida ehtiä tonne verikokeeseen, mut jos mulla on taas joku 50päivän kierto, niin voinko sit mennä vasta esim kp30 tms? Unohdin siis ihan kokonaan kirjottaa tohon, että mulla diagnosoitiin pco, eli en välttämättä ovuloi ollenkaan ja kierrot on tosiaan ollu välillä 50 päivän pitusia.

Duffy: Olin samassa tilanteessa itse pari kuukautta sitten kuin sinä nyt. Mulla oli niin ihana lekuri, että se anto muistilistan mitä piti tehdä ja milloin. Sit mä vaan varailin aikoja verikokeisiin. En mä niitä asioita ois muistanu ilman sitä lappua.

Alkuperäinen kirjoittaja Irene80:
Duffy: Olin samassa tilanteessa itse pari kuukautta sitten kuin sinä nyt. Mulla oli niin ihana lekuri, että se anto muistilistan mitä piti tehdä ja milloin. Sit mä vaan varailin aikoja verikokeisiin. En mä niitä asioita ois muistanu ilman sitä lappua.

Joo ois pitäny itekki tajuta pyytää joku lappu, mut en muistanu. Ajattlein mennä joskus kp35 paikkeilla =)
Kiitos vastauksista :)

Yhteistyössä