Verihyytymiä yhdynnän jälkeen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
Eli alkoi muutama kk sitten että yhdynnän jälkeen tulee siis verta ja hyytymiä. Veri on useimmiten todella tummaa ja ne hyytymät mutta ihan kirkasta vertakin on tullu. Sukupuolitauti testit otettu ja papassa käyty ja ultrattu eikä löytyny mitään. Nyt gyne laitto mut verikokeisiin ja alko pelottaa mikä näiden vuotojen syy voi olla. Onko kellään kokemusta? Tosiaan kokeiltu on pilleri vaihdoksia mutta ei ne ole auttanu, kyse ei oo välivuodoista vaan yhdynnän jälkeen. Vielä kaks viikkoa odotella tuloksia...mitä niissä verikokeissa lie vois paljastua.

Suurimmalla todennäköisyydellä nuo ovat miehestä peräisin. Esim. virtsassa voi olla verta ja sitä on voinut jäädä virtsaputkeen ja kun mies laukeaa niin nämä kokkareet läjähtävät emättimen perukoille.

Passita nyt heti se miehesi lääkäriin!

Sinulla voi olla pieni, muuten harmiton polyyppi esim kohdunsuun kanavassa. Tai sinulla voi jostain syystä olla limakalvot vuotoherkät. Mulla tutkittiin välivuotoja jo n 5 vuotta sitten. Otettiin ultraa, kokeita jne ja syytä ei löytynyt. Nyt taas papa oli puhdas, mutta limakavot todella vuotoherkät (oon sinkkuna joten ei juuri oo vaivaa ollut noista yhdyntävuodoista). Ja nyt löytyi pieni, harmiton polyyppi joka poistettiin. Kk kierto lyheni hiukan, alkaa selkeästi eikä tiputellen, loppuu selkeästi, on niukempaa ja luulen, että niitä limakalvon vuoteluitakaan ei enää ole.