Mulla ainakin lukee äitiyskortissa. Ja vuosin 1800ml... =)Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mistä mä tietäisin, mä vaan synnytin siellä
Mulla ei oo mitään hajua, kuten ei tikkienkään lukumäärästä. En kysellyt eikä noita missään lue, hassua sinänsä kun kaikki muut tuntuu tietävän verenhukkansa ja rööritikkiensä määrätAlkuperäinen kirjoittaja Maikki:Mulla ainakin lukee äitiyskortissa. Ja vuosin 1800ml... =)Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mistä mä tietäisin, mä vaan synnytin siellä
En mäkään sentään tikkien lukumäärää tiedä... =) Mutta toi vuoto kirjattiin, varmaan siksi kun toi määrä oli niin suuri, sain kaksi pussia verta!Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mulla ei oo mitään hajua, kuten ei tikkienkään lukumäärästä. En kysellyt eikä noita missään lue, hassua sinänsä kun kaikki muut tuntuu tietävän verenhukkansa ja rööritikkiensä määrätAlkuperäinen kirjoittaja Maikki:Mulla ainakin lukee äitiyskortissa. Ja vuosin 1800ml... =)Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mistä mä tietäisin, mä vaan synnytin siellä
Siis saitko sä synnäriltä sen lapun, missä selostettiin sun synnytyksen kulku: synnytyskertomus? Mulla ainakin on kaikki tiedot siellä. En mäkään tiennyt siitä verenmenosta, ennenkö kotona vasta joskus aikojen päästä huomasin lukea..Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mulla ei oo mitään hajua, kuten ei tikkienkään lukumäärästä. En kysellyt eikä noita missään lue, hassua sinänsä kun kaikki muut tuntuu tietävän verenhukkansa ja rööritikkiensä määrätAlkuperäinen kirjoittaja Maikki:Mulla ainakin lukee äitiyskortissa. Ja vuosin 1800ml... =)Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mistä mä tietäisin, mä vaan synnytin siellä
Mä sain sen neukka-tädiltä kun se tuli kotikäynnille, mutta ei siellä oo mitään mainintaa.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Siis saitko sä synnäriltä sen lapun, missä selostettiin sun synnytyksen kulku: synnytyskertomus? Mulla ainakin on kaikki tiedot siellä. En mäkään tiennyt siitä verenmenosta, ennenkö kotona vasta joskus aikojen päästä huomasin lukea..Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mulla ei oo mitään hajua, kuten ei tikkienkään lukumäärästä. En kysellyt eikä noita missään lue, hassua sinänsä kun kaikki muut tuntuu tietävän verenhukkansa ja rööritikkiensä määrätAlkuperäinen kirjoittaja Maikki:Mulla ainakin lukee äitiyskortissa. Ja vuosin 1800ml... =)Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mistä mä tietäisin, mä vaan synnytin siellä
Aika hurjaa, en itse ole päässyt kertaakaan alle sadan... En edes sektiossa, lääkäri päätti "varoiksi" pruutata lisää verta, vaikka hB oli siedettävä.Alkuperäinen kirjoittaja anjuli:800ml, sektiolla tyttö syntyi. Hb laski 88:an.