Verensekainen vuoto rv 24

  • Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti
.
no johtuu mistä johtuu niin ohje on ihan selvä soita synnärille ja mee käymään siellä.
istukan irtoaminen. etinen istukka. uhkaava ennenaikainen synnytys jne ihan vain pelotellakseni. riippuu tietysti minklaista tuo vuoto on
 
ap_
Polille ei kuulemma oole asiaa ilman lähetettä, eli kai sitten tavallisen päivystyksen kautta, kun mies pääsee töistä. Istukka on etuseinämässä, ei kuitenkaan eteisistukka käsittääkseni.

Alkuraskaudessa vuoti limakalvopolyyppi, vuoto näyttää samalta, mutta tässä on mennyt hirmu kauan edellisesti polyypin vuodosta. Yksi synnytys on takana, ei tämä alkavalta synnytykseltäkään ainakaan vielä tunnu yhtään.

Hitto, mikä säikähdys, toivottavasti turhasta
 
ap_
Vain sooloseksiä on tullut harrastettua viime aikoina. Kun kerran kysyttiin, muistan kyllä, että kun polyyppi oli äkäisimmillään, mun ei tarvinnut kuin ajatella seksiä tai käydä alapesulla (ihan ulkopuolelta käsin) niin se jo vuoti.

Neuvolaa kokeilen, jos se on vielä auki. Pikkupaikalla on aukioloajat mitä sattuu
 
ap_
[QUOTE="Kaisa";22956052]jos sul on ollu polyyppeja ni kannattaa käydä tsekkauttaan tosiaan tilanne.. etteivät ole uusineet[/QUOTE]

Ihan alkuraskaudessa kävin keskenmenoepäilyn takia lääkärillä ja silloin havaittiin yksi. Kuulemma raskauden aikana sille ei mielellään tehdä mitään. Olin vaan haudannut mielestäni koko asian, kun se ei ole muistutellut itsestään lähes 15 viikkoon.
 
Todennäköisesti vaivaa sitten tuo polyyppi. Minulla on hematooma kohdussa mikä alkoi vuotaa rv11, vuoti sitten rv15 ja 17 vielä myös. Nyt menossa rv22 ja vähän aikaa selvitty ilman vuotoja mutta rakenneultrassa näkyi parin sentin kokoinen alue joka saattaa vielä vuodella pois raskauden aikana.
Kun sinulla tässä raskaudessa on jo diagnoosi niin todennäköisintä on että vaiva on uusinut.
 

Yhteistyössä