kun kierukka pois suljettu vaihtoehto.
eulis 05.01.2007 #2 Minulle lääkäri suositteli Femoden pillereitä, mutta ne eivät sopineet. Myös ehkäisykapseli käy, mutta sekään ei sopinut minulle. Kysy näistä tarkemmin lääkäriltä.
Minulle lääkäri suositteli Femoden pillereitä, mutta ne eivät sopineet. Myös ehkäisykapseli käy, mutta sekään ei sopinut minulle. Kysy näistä tarkemmin lääkäriltä.
taustalla 07.01.2007 #3 \ Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 23:04 mytty kirjoitti: kun kierukka pois suljettu vaihtoehto. Click to expand... Kondomi. Mies menossa piuhojen katkaisuun kun lapsiluku on nyt täynnä. Jossain vaiheessa...
\ Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 23:04 mytty kirjoitti: kun kierukka pois suljettu vaihtoehto. Click to expand... Kondomi. Mies menossa piuhojen katkaisuun kun lapsiluku on nyt täynnä. Jossain vaiheessa...
taustalla 11.01.2007 #5 Mulla on Cerazette-pillerit käytössä tällä hetkellä. Kohta on eka laatta syötynä ja ainakin vielä olen ihan tyytyväinen.
Mulla on Cerazette-pillerit käytössä tällä hetkellä. Kohta on eka laatta syötynä ja ainakin vielä olen ihan tyytyväinen.
ragdoll 03.02.2007 #7 Mun siskolla minipillerit, merkkiä en tiedä. Saa niistä kela-korvauksenkin. Sairastaa verenpainetautia.
Mun siskolla minipillerit, merkkiä en tiedä. Saa niistä kela-korvauksenkin. Sairastaa verenpainetautia.