paineeton
Mitähän pitäisi tehdä kun verenpaineet on 160/100 ihan jatkuvasti? Vai onko tuo vielä hälyttävää?
Miksi edes mittaat paineitasi? Tavallista huushollista ei yleensä löydy verenpainemittaria, joten on kai sinullakin ollut joku syy, miksi moisen hankkia. En usko että olet ihan noin tietämätön asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja paineeton:tk;hon? miksi? Onko tuo muka jotenkin vaarallista?
Kannattaa piipahtaa lääkärissä ja manita noista päänsäryistä.Alkuperäinen kirjoittaja paineeton:No kerran oli hyvä tarjous mittarissa siksi ostimme sellaisen. En ole koskaan ajatellut asiaa että kuinka korkealla paineet normaalisti on, mutta mieheni sanoi tuossa notta eikös nuo ole hieman korkeat. En tietääkseni ole raskaana. Migreeniä on nyt ollut 1-2 krt viikossa joten johtuisko paineista?
Ihmeellistä, ja mulle määrättiin lääkkeet! No, ehkä ne vertasi siihen normaaliarvoon. Enpäs tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja No niin:minulla on myös paineet olleet tuota luokkaa ja tohtori on vain käskenyt seurailla tilannetta.
Olen joutunut kuluvan vuoden alkupuolella verenpaineen kontrolliin. AivanAlkuperäinen kirjoittaja paineeton:Mitähän pitäisi tehdä kun verenpaineet on 160/100 ihan jatkuvasti? Vai onko tuo vielä hälyttävää?