Veren hcg-pitoisuus ja ovulaatio

Kysäisenpä josko paikalla olisi joku tietäväisempi :)
Miten alhainen/korkea veressä oleva hcg-pitoisuus voi olla, jotta ovulaatio tapahtuu?
Mulla löytyi viikko sitten yllättäen verestä lääkärin mukaan "jonkin verran yli viitearvojen" hcg:tä. Taustalla joulukuun lopulla todettu kkm rv 12, kehitys oli pysähtynyt 6+3.
Tyhjennys sujui hyvin ja pari viikkoa tästä arvot olivat niin hyvät, ettei seurantaa kuulema enää tarvittu.

Ensimmäiset kuukautiset tulivat jo tammikuun lopulla ja viimeksi helmikuun lopulla. Selkeitä ovisoireita olen tuntenut molempina kuukausina, sekä nyt reilu viikko sitten.
Lämpöjä en mitannut eli ovulaatiosta ei ole varmuutta.

Nyt pohdin, miten ovisoireet ovat olleet niin selkeät, jos veressä on koko ajan ollut hormonia..? Vai onko kenties välissä ollut uusi keskeytynyt raskaus joka kummittelee? Tämän kierron raskauteen en usko ja elellinen vuoto oli niin runsasta ja kesti yli viikon, niin tuskin oli valemenkat ja verrattuna hematoomavuotoon, oli täysin erilaista

Täällä kysymysmerkkinä pohdin tilannetta, onko ihan turhaa haaveilla mahdollisesta onnistumisesta tässä kierrossa:ashamed:

Huomenaamulla menen uusiin verikokeisiin ja selviää, mihin suuntaan pitoisuus muuttuu. Samalla aion kysäistä mikä oli tämä edellinen lukema, häiritsevää että jäi kysymättä..
 
Mullahan kun hcg oli koholla km:n jälkeen, munasolu lähti kyllä kasvamaan eli tosi kovat oviskivut ym ja ultrassa näkyi kypsä folli, mutta ei irronnut hcg:n takia ja siitä tulikin kysta. Näkyi sitten seuraavassa ultrassa, tai oli juuri puhjennut. Eli tämä oli toiseksi viimeisessä KKM:ssä.Tulepa ilmoittelemaan paljon se hcg oli. Jotenkin tuntuu vaan niin ihmeelliseltä, että kun kehitys oli pysähtynyt jo kuitenkin noin aikaisin eli hcg ei varmaan ole ollut ihan taivaissa ettei olisi jo laskenut ellei kohtuun ole sitten jäänyt jokin istukan palanen. Niinhän mulle kävi tässä viimeisessä keskenmenossa, vaikka alkio tuli tosi nätisti ulos tyhjennyslääkkeiden jälkeen ja lääkärissä koko ajan väittivät, että hcg laskenut hyvin ettei voi olla mitään jäljellä eikä tarvitse saurantaa, niin ultrassahan paljastui sitten istukanpalanen, joka jouduttiin kaapimaan.
 

Yhteistyössä