V
vieras
Vieras
Mulla pienet häpyhuulet aika isot (5 cm pitkät), tulevat sieltä esiin ja välillä hankaavat. Venyttääkö synnytys niitä entisestään? Onko kellään kokemuksia? Leikataanko niitä jossain sit pienemmäks?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:No venyi tai ei, kaikki kohtuulliset synnytysvauriot on leikkauksella korjattavissa. Minulla 2-asteen repeämät ovat mielestäni aika hyvin parantuneet, ei mitään pidätysongelmia tms.v
Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:mä oon pahoillani, että naurattaa. En venymisestä tiedä, mutta ootko sä mitannu sun häpyhuulet?:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja v edellinen:Alkuperäinen kirjoittaja v:No venyi tai ei, kaikki kohtuulliset synnytysvauriot on leikkauksella korjattavissa. Minulla 2-asteen repeämät ovat mielestäni aika hyvin parantuneet, ei mitään pidätysongelmia tms.v
Ja siis kursittu kokoon leikkaussalissa synnytyksen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla pienet häpyhuulet aika isot (5 cm pitkät), tulevat sieltä esiin ja välillä hankaavat. Venyttääkö synnytys niitä entisestään? Onko kellään kokemuksia? Leikataanko niitä jossain sit pienemmäks?
Alkuperäinen kirjoittaja eikä!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla pienet häpyhuulet aika isot (5 cm pitkät), tulevat sieltä esiin ja välillä hankaavat. Venyttääkö synnytys niitä entisestään? Onko kellään kokemuksia? Leikataanko niitä jossain sit pienemmäks?
5cm pitkät..? Anteeksi, mutta YÖK.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja eikä!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla pienet häpyhuulet aika isot (5 cm pitkät), tulevat sieltä esiin ja välillä hankaavat. Venyttääkö synnytys niitä entisestään? Onko kellään kokemuksia? Leikataanko niitä jossain sit pienemmäks?
5cm pitkät..? Anteeksi, mutta YÖK.
ei ne nyt kai ihan nin pitkät ole. Mutta näkyvät isojen välistä.